اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

برگزاری سومین دوره مسابقه نقاشی کودک در کوهبنان

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌‌الله دهه فجر سومین دوره مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان با حضور بیش از 150 نفر از کودکان و نوجوانان علاقمند در کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان برگزار شد.

برگزاری سومین دوره مسابقه نقاشی کودک در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، همزمان با ایام‌‌الله دهه فجر سومین دوره مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان با حضور بیش از 150 نفر از کودکان و نوجوانان علاقمند صبح امروز در کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان برگزار شد.

احمد حضرتی مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان در حاشیه این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: این مسابقه با هدف آشنایی هرچه بیشتر گروه سنی کودک و نوجوان با کتاب و کتابخانه و به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار شد.

حضرتی خاطرنشان کرد: بیش از150 نفر از کودکان و نوجوانان ضمن بازدید از محیط کتابخانه و آشنایی با نحوه خدمات‌رسانی کتابخانه‌های عمومی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ابراز داشت: در دومین دوره مسابقه نقاشی که همزمان با هفته کتاب در آبان ماه سال جاری برگزار شد، سلیمه  رهنما حائز رتبه برتر کشوری، سید علی حسینی، فاطمه رنجبر و زهرا دانشوری موفق به کسب رتبه در شهرستان شدند.

حضرتی تصریح کرد: همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه موضوعی کتب انقلاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی و چکیده‌نویسی و عضوگیری رایگان کتابخانه‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

حضرتی افزود: در حاضر دو باب کتابخانه عمومی در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد و همچنین چهار کتابخانه خودگردان در شهرستان به علاقمندان ارائه خدمات می‌دهند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی کوهبنان تصریح کرد: در این راستا تمام تلاش خود را معطوف کرده‌ایم تا نسبت به تهیه کتب مورد نیاز دانشجویان و دانش‌آموزان و همچنین کتب مرجع که تعداد زیادی از افراد جامعه به آنها نیاز دارند، اقدام کنیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول