اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار استان اردبیل:

آثار نقاشی کودکان با مضمون دفاع مقدس چاپ و انتشار می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: آثار نقاشی کودکان و نوجوانان در حوزه دفاع مقدس در قالب کتاب مصور چاپ و منتشر می‌شود.

آثار نقاشی کودکان با مضمون دفاع مقدس چاپ و انتشار می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی حوزه دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: ما علاوه بر انتشار کتاب در عرصه مجازی و اینترنتی نیز ورود پیدا کردیم و سایت جدیدی را در حال راه‌اندازی هستیم تا در کنار سایت ساجد بتوان ظرفیت‌های مختلف هنری و فرهنگی دفاع مقدس را به نمایش گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: با برگزاری جشنواره شعر و خاطره‌نویسی و سایر حوزه ‌های هنری و فرهنگی آثار برگزیده را چاپ و انتشار می‌دهیم تا علاقمندان از طریق این فضا‌سازی‌ها بتوانند بهترین استفاده را در شناخت آموزه‌ها و فرهنگ به وجود‌ آمده دفاع مقدس کنند.
این مسئول با بیان اینکه در شهرهای مختلف نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شکل نگرفته و راه‌اندازی نشده است گفت: ما در قالب مجموعه‌هایی همچون ارتش،‌ سپاه، ‌بسیج، هلال احمر و جهاد سعی می‌کنیم حوزه فعالیت خودمان را معرفی کرده و در حقیقت این نهادها منابع اجرایی ما هستند.
خوشبخت در مورد جمع‌آوری آثار شهدا و ایثارگران و فراخوان انجام شده برای گرد‌آوری آنها نیز بیان داشت:‌ با راه‌اندازی موزه شهدا در دهه فجر امسال از این فضا با عنوان مجموعه فرهنگی استفاده می‌کنیم تا بتوانیم آثار شهدا را در قالب این مجموعه به نمایش بگذاریم.
وی در مورد عملیات احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در اردبیل گفت:‌ عملیات خاکبرداری این مجموعه همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز شده و با طراحی نقشه جامع با مساعد شدن شرایط جوی عملیات ساختمانی این مرکز فرهنگی آغاز می‌‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ‌دولت متعهد شده است در دو سال آینده اعتبار مورد نیاز این مرکز فرهنگی را تامین کند و ما همزمان با اجرای مراحل مختلف موزه‌چینی را نیز آغاز می‌کنیم.
خوشبخت اضافه کرد: 300 میلیون تومان اعتبار برای انجام بخشی از کار و سازه پیش‌بینی شده و در مجموع قرار است با تامین 300 میلیارد تومان اعتبار این مجموعه فرهنگی احداث و راه‌اندازی شود.
وی در پایان دست زدن به چنین اقدام فرهنگی و هنری را مفید و سازنده توصیف کرد و افزود:‌ ما در یک جریان مناسب فرهنگی و هنری می‌توانیم ارزش‌های دفاع مقدس را حفظ و صیانت کنیم.
انتهای پیام/صا10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول