اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری پل سفید مازندران:

راهیابی نقاشی کودکان سوادکوهی به مسابقات سازمان ملل

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پل سفید گفت: نقاشی کودکان سوادکوهی با موضوع محیط زیست به مسابقات بین‌المللی ژاپن، سازمان ملل و لهستان راه پیدا کرده است.

راهیابی نقاشی کودکان سوادکوهی به مسابقات سازمان ملل
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، نسرین نوری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پرورش خلاقیت‌های هنری، فرهنگی و ادبی از وظایف مهم کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، اظهار داشت: معرفی و استفاده از کتاب، قصه‌گویی، نمایش عروسکی، شعر و داستان و نقاشی و خوشنویسی و سفال‌گری بخش‌های موجود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پل سفید برای کودکان و نوجوانان است.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پل سفید از راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی در سوادکوه خبر داد و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی ویژه کودکان و نوجوانان شاهد کشف استعدادهای آنان خواهیم بود.
وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پل سفید میزبان کتابداران و کتابخوانان برتر استان مازندران بوده که این مراسم با حضور معاون مدیرکل کانون استان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شده که 12 نفر از آنان مورد تقدیر قرار گرفتند.
نوری از وجود 8 هزار جلد کتاب ویژه کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری پل سفید خبر داد و گفت: فاطمه حمامی عضو نوجوان کانون پرورش فکری پل سفید با اجرای موفق قصه "خوشبخت‌ترین آهوی دنیا" حائز رتبه برتر استانی شده است.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پل سفید مازندارن از موفقیت‌های مختلف اعضای این کانون در سطح بین‌المللی خبر داد و اذعان داشت: نقاشی کودکان سوادکوهی با موضوع محیط زیست به مسابقات بین‌المللی ژاپن، سازمان ملل و لهستان راه پیدا کرده است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول