اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

اتحاد و همدلی موجب توسعه گیلان است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: اتحاد و همدلی موجب توسعه گیلان است و رسانه‌ها در این زمینه نقش تاثیرگذاری دارند.

اتحاد و همدلی موجب توسعه گیلان است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ساختمان خانه مطبوعات گیلان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پیوند هفته دفاع مقدس با آغاز بازگشایی خانه مطبوعات گیلان حرکتی ارزشمند است.
وی با قدردانی از کسانی که در افتتاح خانه مطبوعات استان نقش داشتند، تصریح کرد: اقدام‌هایی برای برطرف شدن مشکل زمین در ساخت خانه مطبوعات استان صورت می‌گیرد.
مقام عالی دولت در گیلان، توان رسانه‌ای این استان را بالا دانست و اذعان داشت: گیلان توانمندی بالایی در زمینه علمی دارد و رسانه‌ها می‌توانند برای توسعه و تعالی این استان نقش سازنده و مهمی داشته باشند.
وی با ابراز رضایت از مجموع رسانه‌های استان، یادآور شد: بحث آموزش از جمله مواردی است که می‌تواند موجب ارتقای علمی رسانه‌ها شود.
سعادتی آموزش ولایت‌مداری را از اقدام‌های ارزشمند خانه مطبوعات و ارشاد گیلان برای اصحاب رسانه‌های استان دانست و بیان داشت: با توجه به ناهنجاری‌های موجود در اجتماع، اینگونه آموزش‌ها، نقش‌ها و حرکات‌ها تاثیرگذار است.
وی از رسانه‌های استان خواست تا از دامن زدن به آتش اختلاف خودداری کنند و اظهار داشت: تنها دشمن است که به اختلافات دامن می‌زند.
استاندار گیلان تلاش برای همدلی و اتحاد در مسیر رشد و توسعه تعالی این استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: سعی می‌شود تا برای غنابخشی به مطبوعات گیلان تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری و روح برادری شاهد رشد و شکوفایی این مجموعه و استان باشیم.
مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح ساختمان این خانه، اذعان داشت: از ابتدای سال جاری دوره جدیدی برای خانه مطبوعات گیلان آغاز شد.
ابراهیم بهمنی جلالی با بیان اینکه ساختمان خانه مطبوعات در گذشته مخروبه بود، افزود: اداره کل ارشاد گیلان تاکنون 40 میلیون تومان برای این خانه هزینه کرد و با همکاری و مساعدت استاندار گیلان و ارشاد، ساختمان مذکور در اختیار خانه مطبوعات استان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه 20 میلیون تومان هزینه تجهیزات خانه مطبوعات استان شده است، ابراز داشت: طبقه فوقانی خانه مطبوعات نیز برای مهمانسرای ارشاد و اهالی مطبوعات درنظر گرفته شده است.
در این مراسم چند نفر از مسئولان و اهالی مطبوعات استان حضور داشتند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول