اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مسکن 40 واحدی کیاکلای قائمشهر بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: 40 مسکن مهر تک واحدی بخش کیاکلای قائمشهر به بهره‌برداری رسید.

مسکن 40 واحدی کیاکلای قائمشهر بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، صبح امروز مسکن مهر 40 واحدی بخش کیاکلای قائمشهر در زمینی به مساحت 10 هزار و 800 مترمربع با مساحت 75 مترمربع زیربنا برای هر واحد ساختمان و با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد و 240 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

 * آغاز عملیات اجرایی سالن چند منظوره سپاه کیاکلا

جانشین فرمانده سپاه کیاکلا نیز در مراسم کلنگ‌زنی سالن چند منظوره سپاه بخش کیاکلای شهرستان قائمشهر اظهار داشت: یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ ورزش و حفظ روحیه شادابی در خانواده سپاه احداث اماکن ورزشی است که عملیات اجرایی سالن چند منظوره صالحین کیاکلا در راستای تعقیب همین برنامه با پیش‌بینی هزینه 750 میلیون ریال در زمینی به مساحت بیش از 300 مترمربع امروز آغاز شد.

عادل مرادی خاطرنشان کرد: 60 درصد هزینه احداث سالن برعهده سپاه و بقیه از سوی بخشداری کیاکلا تامین می‌شود.

 * ساخت 5 خانه بهداشت با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال

به گزارش فارس، سید ابوالقاسم فاضلی رئیس مرکز بهداشت شهرستان قائمشهر نیز در آیین افتتاح خانه بهداشت روستای سنگتاب قائمشهر با اشاره به ساخت و نوسازی 22 مرکز و خانه بهداشت در طول دولت نهم و دهم در این شهرستان افزود: در سال 90، پنج خانه بهداشت با اعتبار یک میلیارد و 500 هزار ریال هر یک به مبلغ 300 میلیون ریال توسط بسیج سازندگی در شهرستان قائمشهر احداث شد.

علی پیرفلک فرماندار قائمشهر نیز با اشاره به سیاست دولت خدمتگزار مبنی بر رفع نیازهای روستاییان در محل سکونت خود با ارائه خدمات مناسب و کاهش هزینه‌های زمانی و ریالی روستانشینان اذعان داشت: واگذاری ساخت خانه بهداشت به بسیج سازندگی به جهت کاهش هزینه و زمان احداث و نیز برخورداری از کیفیت مطلوب به روند ارائه خدمات دولت به روستاییان شتاب بسیاری بخشید.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول