اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی خوزستان خبر داد

بهره‌برداری از 90 هزار واحد مسکن مهر خوزستان تا پایان سال 91

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی خوزستان گفت:‌ در این استان‌ جمعاً 90 هزار واحد مسکن مهر داریم که در قالب دو شهر جدید و شهرهای زیر 25 هزار نفر و شهرهای بالای 25 هزار نفر تا سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 90 هزار واحد مسکن مهر خوزستان تا پایان سال 91

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبری فارس «توانا»، به استان خوزستان نصرالله دهقانی اظهار داشت: برای ساخت 4 و 500 واحد مسکونی ماه‌شهر از سال 87 تحویل اراضی آغاز و از اواخر سال 88 کار فیزیکی پروژه آغاز شد.

وی یادآور شد: جمعاً 17 هزار واحد مسکن در بنادر ماه‌شهر و امام خمینی(ره) ساخته می‌شود که 11 هزار واحد آن مربوط به بندر ماه‌شهر است؛ پیشرفت فیزیکی پروژه 4 هزار و 500 واحدی ماه‌شهر در واحدهای مختلف از 20 درصد تا 97 درصد است.

دهقانی اضافه کرد: در 4 هزار و 500 واحدی ماه‌شهر زیرساخت‌ها انجام شده و فاضلاب، آب و برق در حال اجرا است و شهریور 91 به اتمام می‌رسد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان خوزستان خاطرنشان کرد: 22 هزار واحد از کل واحدهای استان خوزستان تا خرداد 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ماه‌شهر بیشترین درخواست مسکن را دارد زیرا مهاجرپذیر است، اما تا سال آینده جشن مسکن‌دار شدن تمامی اهالی ماه‌شهر برگزار می‌شود.

دهقانی خاطرنشان کرد: پروژه 4 هزار و 500 واحدی ماه‌شهر تا پایان هفته دولت 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: متوسط قیمت تمام‌شده در استان خوزستان نسبت به دیگر استان‌ها بیشتر است، اما قیمت این مسکن‌ها را هر متر 320 الی 330 هزار تومان تعیین کرده‌ایم که آورده متقاضیان 10 الی 15 میلیون است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان خوزستان ادامه داد: متراژ مسکن‌های این استان از 75 متری تا 130 متری است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان خوزستان خاطرنشان کرد:‌برای این واحدها میزان تسهیلات 20 الی 25 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه سرجمع تسهیلات استان خوزستان در مسکن مهر 2 هزار میلیارد تومان است اظهار داشت: 52 درصد مسکن مهر کشور در 6 استان است که خراسان رضوی، تهران، فارس، آذربایجان غربی و خوزستان هستند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول