اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مقامات عالی کشوری و استانی

17 هزار واحد مسکن مهر در خراسان رضوی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی از افتتاح بیش از 17 هزار واحد مسکن مهر تا چند روز آینده در استان با حضور مقامات عالی کشور خبر داد.

17 هزار واحد مسکن مهر در خراسان رضوی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان، اظهار داشت: همزمان با آغاز سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با فراگیری بیداری اسلامی در منطقه همزمان شده است و این در حالی است که تمام کشور‌ها در حال الگو گیری از جمهوری اسلامی ایران هستند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین انقلاب پس از صدر اسلام تاکنون است که سبب بیداری ملت‌ها شده و به همین دلیل نظام سلطه تمام تلاش خود را برای مانع‌تراشی و جلوگیری از پیشرفت آن بسیج کرده است.

وی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) در تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مقامات غربی به این موضوع اعتراف کرده‌اند که پروژه‌هایی که با بهترین ذهن‌ها و در بهترین اتاق‌های فکر با صرف بودجه‌های فراوان در زمان طولانی به دست زبده‌ترین مجریان اجرا شود را مقام معظم رهبری با یک سخنرانی عمومی خنثی می‌کند.

صلاحی با تاکید بر زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: یکی از فرازهای دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن است که همه مردم و مسئولان باید در آن حضوری گسترده و پرشور داشته باشند که بر این اساس باید تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته آن اندیشیده شود.

وی افزود: مشارکت گسترده مردم در انتخابات از دیگر موضوعات مهمی است که دشمن و نظام سلطه مانند انتخابات سال 88 برای تبدیل شیرینی حضور مردم به تلخی برنامه‌ریزی کرده است. استاندار خراسان رضوی ادامه داد: البته دشمن انتخابات‌ برگزار شده در ایران را که حتی در زمان جنگ تحمیلی و در اوج بمباران در کشور برگزار شد را به یاد نمی‌آورد.

صلاحی در ادامه با تاکید بر اینکه ارتقای سطح رضایتمندی مردم و کاهش نارضایتی‌ها وظیفه همه مسئولان است، تصریح کرد: همه مسئولان مکلف هستند تا زمینه حضور گسترده مردم را فراهم و از آرای آنان به عنوان امانت پاسداری کنند و بر اجرای صحیح و دقیق انتخابات نیز نظارت کامل داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت مسکن مهر در خراسان رضوی گفت:‌ تا چند روز آینده بیش از 17 هزار واحد مسکن مهر با حضور یکی از مقامات عالی کشور در خراسان رضوی افتتاح و واگذار می‌شود.

استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به وضعیت اشتغال در خراسان رضوی اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در استان موظفند تا نسبت به تحقق میزان اشتغال تا پایان سال برنامه‌ریزی و میزان تحقق اشتغال را در سامانه ملی درج کنند.

صلاحی افزود: بانک‌های استان نیز در این راستا باید نسبت به تسریع در پرداخت وام‌های اشتغال خانگی اقدام کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول