اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین خبر داد

تحویل همه واحدهای مسکن مهر استان قزوین تا پایان سال 91

خبرگزاری فارس: استاندارقزوین از تحویل همه واحدهای مسکن مهر استان قزوین تا پایان سال 91 خبر داد.

تحویل همه واحدهای مسکن مهر استان قزوین تا پایان سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین احمد عجم امروز در مراسم بهره‌برداری از 10 هزار واحد مسکن مهر و بیمارستان 200 تختخوابی ولایت قزوین که با حضور رئیس جمهور و وزرای مسکن، راه و شهرسازی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان ولایت این شهر برگزار شد اظهار کرد: تا پایان سال 91 همه واحدهای مسکن مهر به مردم استان قزوین تحویل داده می‌شود که در این زمینه سه هزار و ششصد میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: 55 هزار واحد مسکن مهر در استان قزوین در دست احداث است که 10 هزار واحد آن امروز به بهره‌برداری رسید و با تعداد مسکن روستایی، 24 هزار مسکن امروز در استان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار قزوین بیان کرد: به تعداد واحدهای در حال ساخت مسکن مهر در استان قزوین باید تعداد 14 هزار واحد مسکن روستایی را که از خدمات دولت نهم و دهم است اضافه کرد و 22 هزار واحد مسکن روستایی از شروع دولت نهم مقاوم‌سازی و به مردم تحویل داده شده است که 14 هزار واحد آن امروز با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

عجم خاطرنشان کرد: بالغ بر سه هزار و ششصد میلیارد تومان در حوزه مسکن مهر سرمایه‌گذاری شده است که در صورت افزایش اعتبار، این مبلغ گسترش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به این مطلب که پیش از دولت نهم و دهم، تعداد تختخواب‌های بیمارستانی در استان قزوین 850 تخت بوده است، یادآور کرد: بیمارستان ولایت اولین مرکز درمانی است که با این وسعت پس از انقلاب در قزوین توسط دولت ساخته شده است.

استاندار قزوین با مطلوب بر شمردن مشارکت بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان تأکید کرد: حدود 500 تخت بیمارستانی بخش خصوصی در استان قزوین فعال است و به جز 72 تخت قبل از دولت نهم، مابقی 390 تخت بیمارستانی با حمایت‌های دولت نهم و دهم در استان قزوین ساخته شده است.

عجم با بیان این مطلب که استان قزوین در حوزه جذب مشارکت‌های مردمی در احداث بیمارستان در جایگاه برتر کشور قرار دارد، عنوان کرد: از مجموع یک هزار و 650 تخت بیمارستانی که در استان وجود دارد، استان قزوین که تا پیش از دولت نهم و دهم پایین‌تر از میانگین کشوری بود از میانگین کشوری هم فراتر رفته است.

وی ادامه داد: دو بیمارستان در حال حاضر در استان قزوین در حال احداث است که تا سال آینده باید به بهره‌برداری برسد.

استاندار قزوین در رابطه با افزایش فضای آموزشی استان قزوین عنوان کرد: تا پیش از دولت نهم و دهم، 78 هزار متر مربع فضای آموزشی داشتیم که این مقدار به 142 هزار متر مربع  در فضای آموزش حوزه بهداشت و درمان افزایش یافته است که این افزایش 80 درصدی در این حوزه را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول