اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق چهارمحال و بختیاری:

واحدهای مسکن مهر 4 شهر چهارمحال و بختیاری برق‌دار شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر برق مسکن مهر چهار شهر در این استان تامین شد.

واحدهای مسکن مهر 4 شهر چهارمحال و بختیاری برق‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمت‌الله حمامیان صبح امروز در مراسم برق‌رسانی به مسکن مهر شهرکرد، اظهار داشت: به ‌منظور تامین برق مشترکین مسکن مهر در شهرهای شهرکرد، فرخشهر، هفشجان و سامان پروژه‌هایی از جمله احداث شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط و نصب ترانس اجرا شده است.

وی افزود: همزمان با آماده‌شدن واگذاری واحدهای در حال ساخت در پروژه مسکن مهر، شرکت توزیع نیروی برق این استان آمادگی لازم به‌منظور تامین برق، تحویل انشعابات برق و نصب کنتور به متقاضیان را دارد. 

حمامیان با بیان اینکه به‌ منظور ایجاد زیرساخت و روشنایی در منطقه منظریه 12 کیلومتر شبکه فشار متوسط و شبکه روشنایی احداث شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه برق‌رسانی با اعتباری افزون بر 5 میلیارد و 64 میلیون ریال در این استان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری تاخیر در آماده‌سازی مسیرهای احداث شبکه را بزرگترین عامل تاخیر در تامین برق پروژه‌های مسکن مهر اعلام کرد و گفت: به محض ساخت بلوک‌های جدید و آماده‌سازی مسیر برای احداث تجهیزات برق در مسکن مهر، برق‌رسانی به بلوک‌های جدید هم در دستور کار این شرکت قرار خواهد گرفت.

وی، برق‌رسانی به نقاط دور و نزدیک در این استان را سرلوحه اقدام‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: بر همین اساس این شرکت حرکت انقلابی برای برق‌رسانی به این مناطق محروم را در دستور کار قرار داده است.

حمامیان با اشاره به نقش اساسی مردم محروم منطقه در پیشبرد اهداف موردنظر، گفت: با توجه به ضرورت ترویج اصلاح الگوی مصرف در راستای حراست از سرمایه‌های ملی کشور فرهنگ‌سازی در این زمینه تأثیر بسزایی در کاهش مصرف خواهد داشت.

وی، مدیریت انرژی را مهم‌ترین عامل در برون‌رفت از کاهش انرژی برق دانست و ادامه داد: صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف باید همواره در ادارات رعایت شود و همچنان که در عمران و آبادانی، همت مضاعف اعمال می‌شود در رابطه با مصرف انرژی نیز با همت بیشتری صرفه‌جویی انجام گیرد.

حمامیان خاطرنشان کرد: با تشویق مردم به صرفه‌جویی در مصرف برق و اختصاص آن به بخش صنعت می‌توان گام مهمی در راستای صنعتی شدن استان برداشت و شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این بخش بود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول