اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

مردم پاسخ تبلیغ سوء شبکه‌های ماهواره‌ای را خواهند داد

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: مردم کردستان با مشارکت گسترده در انتخابات نهم مجلس پاسخ تبلیغ سوء شبکه‌های ماهواره‌ای کرد و فارس زبان را خواهند داد.

مردم پاسخ تبلیغ سوء شبکه‌های ماهواره‌ای را خواهند داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علیرضا شهبازی دوشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: دشمنان که همواره در ایام انتخابات موضع‌گیری جدی‌تری برای کم‌رنگ کردن حضور و مشارکت مردم در عرصه انتخابات داشته‌اند، اکنون نیز با تلاش‌های بیشتر سعی بر کاهش مشارکت حداکثری مردم دارند.

به گفته استاندار کردستان، آنان حتی در اوایل انقلاب و در جریان همه‌پرسی اول در نظام اسلامی می‌خواستند که مردم را از این عرصه سیاسی سرنوشت‌ساز دور نمایند اما مردم از آن زمان تاکنون نیت سوء آنان را درک کرده و همیشه دشمنان را در رسیدن به اهداف ناکام گذاشته‌اند.

وی به برگزاری حدود 30 انتخابات مهم با مشارکت حداکثری مردم در ایران اشاره و تصریح کرد: اگر چه دشمن در جریان این تعداد انتخابات با سوءاستفاده از ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغی سعی در منحرف کردن ملت داشته اما نتوانسته است کمترین اثر را بر مردم بگذارد.

استاندار کردستان انتخابات مجلس نهم را یکی از حساس‌ترین انتخابات در ایران عنوان کرد و گفت: در حال حاضر استکبار تمامی شبکه‌های ماهواره‌ای فارس زبان و کرد زبان را به خدمت گرفته و برای کاستن از مشارکت گسترده مردم تلاش می‌کند.

شهبازی بر تلاش مسئولان و گروه‌های سیاسی برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو تاکید کرد و خواستار مشارکت بیش از پیش در انتخابات 12 اسفند و پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی و عوامل ضدانقلاب شد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های ایجاد شده در این شرایط زمانی، اضافه کرد: با اعتمادی که اکنون در بین مردم و مسئولان و نظام ایجاد شده است، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم است و به یقین مردم همانند گذشته و با حساسیت بیشتر در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

استاندار کردستان در ادامه خواستار تمکین کاندیداها به قانون شد و گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی یک اصل است و باید کاندیداها در زمان تبلیغات به این مهم توجه داشته و با تبیین برنامه‌های خود از تخریب دیگران پرهیز کنند.

به گفته وی در استان کردستان برنامه‌های خوب و موثری برای جلوگیری از وقوع جرایم انتخاباتی صورت گرفته و هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بر روند صحیح انتخابات نظارت کامل خواهند داشت.

شهبازی همچنین با اشاره به تعدد کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان، گفت: انتخاب اصلح‌ترین کاندیدا زمینه‌ای برای تشکیل یک مجلس کارآمد و در نهایت توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان و کشور می‌شود.

استاندار کردستان در پایان از همدلی و وحدت رویه مسئولان در این استان به عنوان ظرفیت موثری برای پیشرفت استان و بهره‌مندی مردم از خدمات نظام نام برد و گفت: با این وجود عقب‌ماندگی‌های دوران گذشته جبران می‌شود کما اینکه تاکنون اقدامات موثری انجام شده است.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول