اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 4

مردم در 12 اسفندماه دشمنان نظام را ناامید می‎کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: مردم در انتخابات 12 اسفندماه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید خواهند کرد.

مردم در 12 اسفندماه دشمنان نظام را ناامید می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی در حاشیه مراسم افتتاح و کلنگ‎زنی‎های پروژه‎های شهرستان رامیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به ترفندها و برنامه‎های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: تمام نگاه غرب به ایران به عنوان الگوی کشورهای اسلامی است.

وی تصریح کرد: ایام‎الله دهه فجر مصادف با هفته وحدت شده و در برگزاری انتخابات مجلس نهم در 12 اسفند ماه نگاه دنیای غرب را بیشتر هم کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان همچنین به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن گفت: با حضور میلیونی و باشکوه در این دو رویداد بزرگ یعنی راهپیمایی 22 بهمن ماه، انتخابات اسفندماه و برگزاری جشن‎های باشکوه هفته وحدت دشمن را ناامید کنیم.

جمشیدی خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال استان گلستان شاهد بهره‎برداری و کلنگ‎زنی یک‌هزار و 86 پروژه با اعتباری بالغ بر 809 میلیارد تومان است که این اتفاق به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و تلاش همه مسئولان دستگاه‌های اجرائی شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف انقلاب ما خدمات‎رسانی به همه اقشار جامعه است و در این میان قشر مستضعف که در رژیم گذشته مورد بی‎اعتنایی بوده‎اند نیازمند توجه بیشتر هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اذعان داشت: اجرای طرح و برنامه‎های مختلف در زمینه‎های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و بسیاری از موارد دیگر از اولویت‎های اصلی کار مسئولان است که مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری هم است.

جمشیدی با اشاره به پروژه‎های شهرستان رامیان که به بهره‌برداری می‎رسد یا کلنگ‎زنی می‎شود، خاطرنشان کرد: اجرای 54 پروژه در حوزه‎های مختلف با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در سطح شهرستان در مقایسه با سال‎های قبل نشان از رشد کیفی و کمی خدمات ارائه شده است که امید می‎رود با رضایت‎مندی مردم همراه باشد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول