اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم

سی و یکمین همایش معاونین توانبخشی سراسر کشور برگزار شد

خبرگزاری فارس: سی و یکمین همایش معاونین توانبخشی سراسر کشور با حضور رئیس و معاونان توانبخشی ادارات بهزیستی سراسر کشور در قم برگزار شد.

سی و یکمین همایش معاونین توانبخشی سراسر کشور برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سی و یکمین همایش معاونین توانبخشی سراسر کشور با حضور رئیس، مشاوران و معاونان بخش‌های مختلف سازمان بهزیستی کشور و معاونان حوزه توانبخشی 31 استان صبح امروز در هتل خورشید قم برگزار شد.
هدف از برگزاری این همایش تبیین سیاست‌ها، برنامه‌ریزی برای بهبود و ارتقا روش‌ها و رویکردهای ارائه خدمات توانبخشی با استفاده از تجربیات معاونان توانبخشی ادارات بهزیستی سراسر کشور است.
بازنگری و اصلاح دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های توانبخشی، بررسی رویکرد و نگاه جدید در ارزیابی نوع و شدت معلولیت، ایجاد و توسعه ارائه خدمات توانبخشی مراقبتی معلولین شدید در منزل و بررسی الگوی خدمات یکپارچه حرفه‌آموزی و اشتغال افراد دارای معلولیت از محورهای اصلی این همایش است.
در این همایش دو روزه، کارگروه‌های تخصصی با موضوعات بررسی دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های بازنگری و اصلاح شده حوزه توانبخشی و آماده‌سازی شغلی در توانبخشی حرفه‌ای تشکیل می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول