اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

15 هسته پژوهشی در دانشکده توان‌بخشی اصفهان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: راه‌اندازی 15 هسته تحقیقاتی در دانشکده توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به منظور تقویت روحیه پژوهش در بین اعضای هیئت علمی این دانشکده صورت گرفت.

15 هسته پژوهشی در دانشکده توان‌بخشی اصفهان راه‌اندازی شد
جاوید مستمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: براساس تأکیدات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و همچنین مصوبات شورای این دانشگاه، تمام دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی وابسته موظفند همه ساله بر میزان رشد تولیدات علمی خود بیفزایند.
وی بیان داشت: در همین راستا دانشکده توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با تشکیل جلسات متعدد در دانشکده و شورای گروه‌ها، بر افزایش روند پژوهش و انتشار مقالات حاصل از آن تأکید ورزیده است.
رئیس دانشکده علوم توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم در همین زمینه تشکیل هسته‌های تحقیقاتی در دانشکده با حضور اعضای هیئت علمی، کارشناسان و دانشجویان علاقه‌مند بوده است.
مستمند افزود: در زمینه تقویت کمیته‌های تحقیقاتی دانشجویی، از تمام دانشجویان و اعضای هیئت علمی علاقه‌مند دعوت به همکاری شده تا با برگزاری جلسات، روش‌های تولید علمی توسط این کمیته‌ها تبیین شود.
مستمند در مورد هرم اعضای هیئت علمی دانشکده و تعداد و ترکیب رتبه‌های علمی آنان ادامه داد: در حال حاضر در این دانشکده 29 نفر عضو هیئت علمی رسمی، پیمانی و طرحی مشغول به خدمت هستند که از این تعداد، 23 نفر مربی و 6 نفر استادیار هستند.
وی اضافه کرد: گر چه طی دو سال گذشته ارتقاء سطح علمی اعضای هیئت علمی جزو برنامه‌های محوری دانشکده بوده است اما تنها سه نفر استادیار به جمع فعلی اساتید اضافه شدند.
رئیس دانشکده علوم توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرد: هم‌اکنون هفت نفر از مربیان فعلی این دانشکده برای تحصیل در مقطع دکترای تخصصی در مأموریت آموزشی به سر می‌برند و سه نفر دیگر نیز بورسیه مشغول به تحصیل در مقطع دکترا هستند که این تعداد نیرو آینده روشنی را برای دانشکده طی سه سال آینده و بهبود هرم اعضای هیئت علمی به همراه دارد.
وی گفت: حرکت به سوی جذب دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی و اجرای تحقیقات کاربردی در دانشکده و تکمیل چارت سازمانی در گروه‌های آموزشی، مرکز تحقیقات و سایر قسمت‌های اداری در سال‌های آتی، از برنامه‌های آتی این دانشکده است.
مستمند اظهار داشت: به منظور تقویت کیفیت آموزشی در گروه‌های دانشکده علوم توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، برنامه‌ریزی برای حضور اعضای هیئت علمی در کارگاه‌های آموزشی با جدیت پیگیری شده است.
وی با اشاره به اینکه رشته شنوایی‌‌شناسی به تائید نهایی شورای گسترش دانشگاه‌ علوم پزشکی اصفهان رسید که از سال آینده‌ راه‌اندازی می‌شود، بیان داشت: از دو سال قبل تاکنون تلاش برای تأسیس مقطع دکترای تخصصی در رشته‌های فیزیوتراپی ورزشی، ارتوپدی فنی و گفتار درمانی انجام گرفته که همچنان در دست پیگیری است.
این مسئول افزود: با تصویب دوره آموزشی دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی (DPT) در وزارت بهداشت و درمان و پس از تصویب آیین‌نامه اجرایی آن، گروه فیزیوتراپی این دانشکده آماده پذیرش دانشجو در این دوره است.
انتهای پیام/ی20//ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول