اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال

2 هزار میلیارد ریال در صنعت مازندران سرمایه‌گذاری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی مازندران، گفت: تا پایان سال 2 هزار میلیارد ریال در بخش صنعت، معدن و تجارت استان مازندران سرمایه‌گذاری می‌شود.

2 هزار میلیارد ریال در صنعت مازندران سرمایه‌گذاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، مرتضی هاشم پور بعدازظهر امروز در بازدید از طرح‌های صنعتی سوادکوه و با تبریک ایام‌الله دهه فجر به تولیدکنندگان و صنعتگران، از راه‌اندازی پنج پروژه معدنی، صنعتی استان مازندران با هزینه‌ای بیش از یک‌هزار میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

وی گفت: این پروژه‌ها با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای اقتصادی و صنعت کشور و استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران از کسب رتبه اول مازندران در تولید ام دی اف و نئوپان در کشور خبر داد و افزود: در این بخش بیش از 700 میلیارد ریال هزینه و برای 350 نفر اشتغالزایی انجام شده است.

وی افزود: مازندران 45 درصد نئوپان و ام دی اف کشور را تولید می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران از راه‌اندازی کارخانه شالیکوبی مدرن در استان مازندران خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این طرح در ایام دهه فجر، ضایعات 30 درصدی فرایند تبدیل شالی به برنج اصلاح می‌شود.

وی استقبال سرمایه‌گذاران از طرح‌های صنعتی و تولیدی را دلیلی بر وجود ظرفیت‌های صنعتی استان دانست و تصریح کرد: تا پایان سال 2 هزار میلیارد ریال در بخش صنعت، معدن و تجارت استان مازندران سرمایه‌گذاری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران به وجود شهرک‌های صنعتی بشل و شورمست و ناحیه صنعتی اسلام آباد در سوادکوه اشاره کرد و گفت: احداث شهرک صنعتی زیراب در دست اقدام است که با راه‌اندازی آن شاهد توسعه بیش از پیش صنعت، معدن و تجارت در سوادکوه خواهیم بود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول