اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه خوی خبر داد

برگزاری همایش جایگاه ولایت فقیه در خوی

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه خوی گفت: همایش جایگاه ولایت فقیه با هدف بررسی ویژگی‌های رهبری و تبیین اهمیت و نقش جایگاه ولایت فقیه در خوی برگزار می‌شود.

برگزاری همایش جایگاه ولایت فقیه در خوی

حجت‌الاسلام مقصود محمودی، ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دشمنان ما باید بدانند که هیچ انقلابى در جهان همانند انقلاب اسلامى ما با ضایعه‏اى کم و ره‏آوردى عظیم همراه نبوده است و این نیست جز به برکت اسلام و هر فرد با اراده‏اش منشاء تحول و دگرگونی جامعه است، تاریخ و جوامع بشری و محتوای آن‌ها ناشی از تلاقی اراده افراد با جبرهای طبیعی و قوانین اجتماعی است.

وی افزود:‌ رهبری داهیانه امام خمینی (ره)، روحیه استکبارستیزی و استبداد ستیزی ملت ایران و توجه به شاخصه‌های مردمی انقلاب اسلامی از جمله عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

محمودی ادامه داد: همایش جایگاه ولایت فقیه و ویژگی‌های مقام معظم رهبری روز پنجشنبه 21 بهمن ماه جاری با حضور حجت‌الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه کشور در مسجد فاطمه‌ الزهرا (س) برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی این همایش گفت: سخنرانی، تواشیح، مولودی خوانی و اجرای مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های این همایش است.

این مسئول تاکید کرد: بررسی ویژگی‌های مقام معظم رهبری و تبیین اهمیت و نقش جایگاه ولایت فقیه در جامعه از اهداف اساسی برگزاری این همایش است.

محمودی با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف خوی در ایام الله دهه فجر بیان کرد: تجلیل از هیئت امنای شش مسجد فعال شامل مساجد شیخ، حاج بابا، آستان علی، ملا صادق، میرزا یحیی و قاری که در زمان انقلاب اسلامی خاستگاه پیروزی مردم انقلابی بودند و اجرای برنامه 10 شب، 10 مسجد در طول ایام دهه فجر از جمله ویژه برنامه‌های این نهاد در این ایام است.

رئیس اوقاف و امور خیریه خوی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش حجاب و عفاف با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی صبح روز چهارشنبه 19 بهمن ماه جاری در محل امامزاده سید بهلول نیز از دیگر برنامه‌های ویژه هفته وحدت و ایام الله دهه فجر است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول