اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان:

بیداری اسلامی اثر تربیتی و تعلیمی انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش گفت: بیداری اسلامی در جهان اثر تربیتی و تعلیمی انقلاب اسلامی است.

بیداری اسلامی اثر تربیتی و تعلیمی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، مهری سویزی در شورای اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه امام راحل یک اسلام شناس بود و انتخاب ایشان راز و سر دارد، افزود: امام آتشی را دید که شرافت، ارزش و دیانت ملت را می خواست ببلعد، برخاست و خاموش کرد.

این مسئول تصریح کرد: تربیت دینی، رشد موزون در انسان است و اگر رشد اجتماعی اتفاق بیفتد اما معنویت نباشد یا کم باشد رشد موزون حادث نخواهد شد.

سویزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تحول بنیادین یعنی برگرداندن علم به ریل تعلیم و تربیت اسلامی است، اظهار داشت: امروزه آموزش و پرورش یک دستگاه بالنده مطرح است و شاخصه‌های تعلیم و تربیت تحول بنیادین عقب‌گرد نداشته و یک مسیر روشن برای فردای کشور عزیزمان است.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان تصریح کرد: ما امروز در سراسر کشور موضوع مدارس تیزهوشان و استعدادهای درخشان را که به عنوان یک فرصت مغتنم بوده و محصول هدایت وزیر آموزش و پرورش است دنبال می کنیم و امیدوارم دانش‌آموزان مستعد به این صحنه بیایند و با تعلیم و تربیت صحیح خادم فردای این ملت باشند.    

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول