اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

کلنگ احداث 3 مدرسه در دودرا لردگان به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی احداث سه مدرسه در منطقه دودرا از توابع شهرستان لردگان در چهارمین روز از گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

کلنگ احداث 3 مدرسه در دودرا لردگان به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‎زنی فضاهای آموزشی منطقه دودرا از توابع شهرستان لردگان، اظهار داشت: احداث فضاهای آموزشی جدید در منطقه دودرا نماد عینی و واقعی خدمات دولت عدالت محور به مناطق غیر برخوردار و توسعه متوازن امکانات است.

علی اصغر عنابستانی برخورداری تمامی جامعه اسلامی از امکانات دولت و بیت‌المال را مورد تأکید تمامی بزرگان و ائمه بیان و تصریح کرد: ایجاد این فضاهای آموزشی دلیل محکمی بر اجرای این سفارش محسوب می‌شود.

وی توجه ویژه دولت عدالت محور به رفع محرومیت از مناطق غیر برخوردار را ستودنی دانست و گفت: فراهم‎سازی بستر تحصیل دانش‌آموزان کمک به رشد و توسعه بیش از پیش این شهرستان و در گام بعد استان و کشور است.

عنابستانی در ادامه بر ضرورت گرامیداشت ایام الله دهه فجر تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی که با رهبری و هدایت امام خمینی(ره) تحقق یافت، کشور را از ذلت به عزت رساند و زمینه انجام خدمات بزرگی را برای میهن فراهم کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری استقلال را از دیگر ثمرات مهم این عنایت بزرگ الهی برای ملت و کشور ایران عنوان کرد و گفت: با نگاه به وضعیت دیگر کشورها همچون مصر اهمیت این موضوع مهم برای همگان بیشتر مشخص می‌شود.

وی افزود: این ایام روزهای مبارک خداوند بوده و 12 بهمن آغاز رسمی بازگشت دین به کشور ماست.

عنابستانی بیان داشت: در 22 بهمن ماه سال 57 با ریخته شدن خون هزاران شهید، مهر انقلاب اسلامی به پای کارنامه ملت ایران خورده و ایران اسلامی مفتخر شد که دین را به صحنه زندگی بشر برساند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز نگاه بشر به دین تغییر کرده، ابراز داشت: در تمام جهان اسلام، غوغاست و قدرت‌های اسلامی با فریاد دین‌خواهی قیام کرده و انقلاب به سبک انقلاب ما را در کشور خود رقم می‌زنند و این افتخاری بزرگ برای مردم ما به شمار می‌رود.

در چهارمین روز از گرامیداشت ایام الله دهه فجر استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مدیران استانی برای بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان لردگان به این شهرستان سفر کرده‌اند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول