اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

انتخابات با شکوه وزن بین‌المللی ایران را صد چندان می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: برگزاری انتخابات با شکوه در ایران وزن بین‌المللی کشورمان را در معادلات جهانی و فرا منطقه‌ای صد چندان افزایش می‌دهد.

انتخابات با شکوه وزن بین‌المللی ایران را صد چندان می‌کند

جواد صبور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: سخنان اخیر مقام معظم رهبری یک مسیر روشن و هدف‌گذاری درست برای رسیدن به اهداف داخلی و خارجی است که می‌تواند ملت ایران را با گذر از تنگناها و مشکلات متعدد بر تحریم‌ها و تهدیدها و کارشکنی‌های استکبار جهانی پیروز کند.

وی حساسیت انتخابات پیش رو و چالش‌های نظام استکباری برای بی‌هویت ساختن این عرصه حضور ملت را یادآور شد و ابراز داشت: مظهر قدرت ملی و مردم‌‌سالاری دینی که راهپیمایی و انتخابات است سال‌هاست مورد طمع و دستاویز توطئه‌های دشمن قرار گرفته تا شاید از این عرصه برای خود فضای تبلیغاتی نابی درست کند اما به پشتوانه رای و حضور مردم در صحنه در تمام این صحنه‌ها بازنده شده‌اند.

صبور شکل‌گیری فتنه سال 88 را نشأت گرفته از همین تفکر فاصله انداختن بین ملت و حاکمیت توصیف کرد و گفت: در هشت ماه فضای سخت و تاریک که فتنه‌گران تلاش کردند جامعه را ملتهب کنند امریکا و کشورهای اروپایی پا به صحنه گذاشتند تا شاید با کمک فریب‌خوردگان داخلی اسباب براندازی نظام را مهیا کنند که در 9 دی ماه سال 88 مردم پاسخی قاطع به شیطنت آنها داده و برای همیشه چراغ فتنه‌گری آنها را خاموش کردند.

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود به تهدیدهای استکبار در ماه‌های اخیر با گفتمان زور و تهدید از سر عجز و ناله اشاره کرد و افزود: ملت ایران با گفتمان صلح و آرامش و امنیت همراه با عدالت به صحنه آمده اما اردوگاه کفر تلاش می‌کند حاکمیت ملت‌ها را نقض و یک نوع ایران هراسی و اسلام هراسی را در منطقه ترویج دهد.

وی تحلیل شایسته مقام معظم رهبری از مسایل منطقه و جهان را در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته یادآور شد و ابراز داشت: شکست‌خوردگان سیاسی و نظامی منطقه در نهایت ضعف و نابسامانی، ایران مقتدر را به جنگ و برخی رفتارهای زورمدارانه تهدید می‌کنند در حالی که منافع آنها به شدت به خطر افتاده و هرگز نمی‌تواند نسبت به تامین آن امیدوار باشند.

نماینده اردبیل در پایان سخنان خود با گرامیداشت هفته وحدت نقطه اصلی غلبه مسلمانان بر جبهه کفر را تقویت همین مبانی اعلام کرد و اظهار داشت: به یقین ایجاد تفرقه و دو‌دستگی جز ننگ و نابودی برای جامعه اسلامی چیزی را به همراه نخواهد داشت و در مقابل همبستگی بیشتر، اتحاد و پیشرفت را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول