اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بذرپاش:

انتخابات نماد تحقق اراده و رای مردم است

خبرگزاری فارس: صاحب‌امتیاز روزنامه وطن امروز گفت: انتخابات حاصل اراده و رای مردم و برگه عبور دنیا و آخرت است.

انتخابات نماد تحقق اراده و رای مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان مهرداد بذرپاش شامگاه یکشنبه در جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه پیام نور زنجان اظهار داشت: انتخابات حاصل رای افراد جامعه و برگه عبور دنیا و آخرت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه فرد اصلح دارای اندیشه درست بوده و در جبهه انقلاب است، افزود: داوطلبی شایسته نمایندگی مردم است که سلامت مالی داشته و شرط لازم و کافی را برای ورود به عرصه انتخابات داشته باشد.

صاحب‌امتیاز وطن امروز با اشاره به اینکه 800 کاندیدای اصلاح‌طلب حضور دارند، یادآور شد: در مجموع 3 هزار نفر از طیف‌های مختلف جامعه برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور تایید صلاحیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه باید به دنبال ایجاد امید و نشاط در جامعه بود، تصریح کرد: اگر چه مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما این مشکلات در مقایسه با چند سال گذشته، موقعیت مکانی نظام و قیاس نسبت به بهترین قابل مقایسه با گذشته نیست.

بذرپاش پیشرفت‌های مختلف در عرصه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در کنار این پیشرفت‌ها یکسری مشکلات نیز وجود دارد، که باید به آنها توجه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در عرصه جنگ نرم بسیار عقب هستیم، تصریح کرد: دلیل عقب ماندگی کشور در این عرصه، پیشتاز بودن کشورهای غربی در حوزه‌های علمی و فناوری است، که باید تلاش‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

صاحب‌امتیاز وطن امروز خاطرنشان کرد: از فرصتی که کشورهای غربی در فضای سایبری ایجاد کرده‌اند نیز تا کنون استفاده مطلوبی نشده و در زمینی که از سوی آنان تعریف شده خوب بازی نکرده‌ایم.

بذر پاش خاطرنشان کرد: باید سیاست‌های لازم و تاثیر گذار در زمینه پیشرفت‌های علم و فناوری در کشور اعمال شود.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول