اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

مشارکت در انتخابات دشمن را عقب می‌راند

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت آنان در انتخابات مجلس نهم دشمن را وادار به عقب‌‌نشینی می‌کند.

مشارکت در انتخابات دشمن را عقب می‌راند

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی پیش از ظهر امروز در دیدار با بانوان منتخب شهرستان درمیان اظهار داشت: کینه، اختلاف و دشمنی مهم‌ترین رهاورد دموکراسی غرب برای جهانیان است.

وی، تشکیل حکومت نامشروع صهیونیستی در قلب جهان اسلام را هولوکاست واقعی غرب بر علیه اسلام و مسلمانان دانست و ادامه داد: امروز جبهه کفر و الحاد با بسیج تمامی امکانات خود و با کمک گرفتن از عناصر وابسته به نبرد با اسلام ناب برخاسته است.

فرماندار درمیان، آل سعود را آلت دست آمریکا و صهیونیست بین‌الملل خواند و تصریح کرد: در شرایطی که وحدت مسلمانان ضروری‌ترین نیاز جهان اسلام به شمار می‌رود، آل سعود، آل خلیفه و امیر قطر با خوش رقصی برای اربابان آمریکایی، اسرائیلی خود مسلمانان مظلوم بحرین و سوریه را به خاک و خون می‌کشند.

براتی با اشاره به حمایت سران برخی از کشورهای عربی در سال‌های دفاع مقدس از صدام ملعون، خطاب به شیوخ وابسته عرب گفت: تاریخ ثابت کرده که مستکبران به هیچ یک از نوکران خود وفادار نیستند و حمایت آنان از عناصر خودفروخته تا زمانی است که تاریخ مصرفشان تمام نشود.

وی با بیان اینکه شیوخ وابسته غرب از سرنوشت هم‌نوعانشان هم‌چون صدام، حسنی مبارک، بن علی و قذافی باید درس عبرت بگیرند، اضافه کرد: تا دیر نشده به دامان اسلام و مسلمین باز گردید و با توجه به خواسته‌های مشروع مردم کشورهای خود بیش از این با ریسمان پوسیده صهیونیست به چاه تباهی نروید.

رئیس شورای آموزش و پرورش درمیان، هدف غرب از تحریم نفت، بانک مرکزی و افزایش کاذب دلار و طلا در ایران را تحت‌الشعاع قرار دادن یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات دانست و ابراز داشت: دشمن پس از گذشت 33 سال به خوبی دریافته که پشتوانه اصلی این نظام مردم هستند.

وی عنوان کرد: آنچه که باعث دلخوشی مستکبران از وضع تحریم‌ها می‌شود عناصر فتنه است که نظام سلطه برای آشوب مجدد نظیر فتنه 88 دل به تحرکات آنان سپرده غافل از اینکه مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران به ویژه مرزنشینان درمیانی بیدار هستند و اجازه خودنمایی به وابستگان نمی‌دهند.

فرماندار درمیان دیدگاه غرب به زن را دیدگاهی ابزاری دانست و یادآور شد: راه‌اندازی قریب 2 هزار سایت و ایستگاه ماهواره‌ای به زبان فارسی در خیمه استکبار به منظور نابود کردن فرهنگ ناب و اصیل ایرانی و اسلامی زنان مسلمان ایران و ترویج فرهنگ مبتذل غربی برای به زانو در آوردن انقلاب است.

وی، دامان پاک زنان مؤمنه را گهواره تربیت انسان‌های وارسته و پژوهشگر در عرصه‌های علمی و اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برشمرد و گفت: ملت مسلمان ایران در مورد تضییع حقوق مسلمانان جهان به دست چپاولگران مستکبر و ایادی آنان سکوت نکرده و نمی‌کند.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول