اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مناسب‌سازی معابر منازل مسکونی

تردد جانبازان و معلولان جنوب تهران تسهیل می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 از مناسب‌سازی معابر منازل جانبازان و معلولین جنوب تهران خبر داد و گفت: با مناسب‌سازی معابر منازل مسکونی تردد جانبازان و معلولان جنوب تهران تسهیل می‌شود.

تردد جانبازان و معلولان جنوب تهران تسهیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، معابر منازل مسکونی جانبازان و معلولین منطقه 20 به منظور توسعه محیط‌های بدون مانع و برخورداری از حقوق شهروندی برابر، مناسب‌سازی می‌شود.

شهردار منطقه 20 امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به این مطلب اظهار داشت:‌ به منظور ایجاد فرصت برابر برای زندگی جانبازان و معلولان جسمی‌ـ حرکتی و ارج نهادن به جانفشانی جانبازان و خدمت‌رسانی به معلولان، معابر منازل مسکونی جانبازان و معلولان مناسب‌سازی می‌شود.

مجتبی عبداللهی با اشاره به اینکه تسهیل در تردد جانبازان و معلولان در محیط و معابر منزل مسکونی آنان از جمله اهداف این طرح است، خاطرنشان کرد: این طرح شامل اجرای مناسب‌سازی معابر، تهیه و نصب بالابر و ایجاد رمپ مناسب در محل‌های ورودی منازل جانبازان و معلولان است.

وی در ادامه برخورداری اقشار خاص جامعه از تسهیلات محیطی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با حفظ استقلال فردی را مهم دانست و تصریح کرد: به منظور تسریع در جمع‌آوری آمار و شناسایی وضعیت جانبازان و معلولین این منطقه تعامل لازم با مدارس استثنایی، اداره بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورایاری‌های محلات، خانه‌های سلامت، پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات منطقه انجام و در نقاط پرتردد بنرهای اطلاع‌رسانی نصب شده است.

این گزارش حاکی است، در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و دستور شهردار تهران در ارتباط با مناسب‌سازی معابر و منازل جانبازان و معلولان شهر تهران، طرح تسهیل در تردد جانبازان و معلولین از طریق مناسب‌سازی معابر منازل مسکونی آنان به مرکز مقاومت بسیج شهرداری تهران واگذار شد که پایگاه‌های بسیج شهرداری در هر منطقه به عنوان مجری و فرمانده پایگاه نیز به عنوان ناظر طرح در هر منطقه فعالیت دارند.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول