اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

مجتمع بزرگ شهروند هیدج کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: مجتمع بزرگ تجاری خدماتی فرهنگی شهروند هیدج کلنگ‌زنی شد.

مجتمع بزرگ شهروند هیدج کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، مجتمع بزرگ تجاری خدماتی فرهنگی شهروند هیدج با حضور استاندار زنجان و مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

این مجتمع در 2 هزار متر مربع زیربنا، شامل 100 واحد تجاری و 300 واحد خدماتی خواهد بود.

برآورد اولیه اعتبار این پروژه 6 میلیارد تومان است که محل تامین اعتبار این پروژه از محل درآمدهای شهرداری و مشارکت بخش خصوصی است.

گفتنی است، امام جمعه هیدج در جمع مدیران شهرستانی و نیز جمعی از مدیران استانی در محل مسجد صاحب‌الزمان (عج) هیدج با بیان اینکه مردم هیدج همواره پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به شهر دیانت و تقوا شهره داشته‌اند، اظهار داشت: لازمه حضور همیشگی مردم در صحنه‌ها، خدمات قابل توجه مسئولان است.

حجت‌الاسلام محمد نوری با اشاره به پیشرفت‌های قابل ملاحظه هیدج خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران هیدج از نظر جمعیت در استان زنجان در رتبه نخست قرار دارد و دانشگاه آزاد این شهر نیز دارای 2 هزار دانشجو است.

وی با اشاره به تلاش‌‌های صورت گرفته در زمینه‌ پروژه‌های عمرانی هیدج گفت: پروژه‌های عمرانی بسیار موفقی را در هیدج شاهد بوده‌ایم.

امام جمعه هیدج در ادامه به مشکلات این شهر اشاره و تصریح کرد: در بخش عمرانی پروژه‌های ورزشی این شهر دارای مشکلاتی است که امیدواریم مسئولان توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

وی افزود: ارتقای شبکه بهداشت و بهداری هیدج و توجه به بخش بهداشت این شهر و نیز ارتقای شهر هیدج به بخش از خواسته‌های مردم هیدج محسوب می‌شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول