اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

افتتاح 86 طرح عمرانی در کاشان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار ویژه کاشان از افتتاح 86 طرح عمرانی به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 86 طرح عمرانی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حمیدرضا تأملی یکشنبه شب در جمع مدیران و مسئولان ادارات این شهرستان با اشاره به رشد 150 درصدی طر‌ح‌های دهه فجر امسال این شهرستان در مقایسه با سال گذشته، اعتبار این طرح‌ها را یک میلیارد و 658 میلیون و 846 هزار ریال ذکر کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی توسط مقام معظم رهبری و لزوم حرکت جهادگونه در راستای خدمت‌رسانی به مردم افزود: طرح‌های قابل بهره‌برداری کاشان در دهه فجر امسال در قالب 9 سرفصل در حوزه‌های مختلف بهسازی، عمرانی و روستایی افتتاح می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار ویژه کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به کثرت طرح‌های موجود، طرح‌های جدید و در حال تکمیل به فرصت‌های دیگر موکول شد و طرح‌های قابل بهره‌برداری در لیست طرح‌های دهه فجر قرار گرفت.

تأملی با تأکید بر تسریع در ارائه طرح‌ها توسط دستگاه‌ها و ادارات تصریح کرد: بر اساس رویکرد جدید معاونت عمرانی فرمانداری کاشان در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، دستگاه‌ها و نهادهای این شهرستان باید تا پایان ماه جاری طرح‌های خود را بر مبنای این رویکرد ارائه دهند.

وی در ادامه با اشاره به اختصاص 12 میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغال خانگی اذعان داشت: این امر با پیگیری و همکاری دستگاه‌های مربوطه تحقق یافته و در اختیار بانک‌ها قرار گرفته و انتظار داریم با توجه به رویکرد اشتغالزایی این تسهیلات، تا قبل از فرا رسیدن هفته‌های پایانی سال در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول