اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر طرقبه خبر داد:

تدوین اساسنامه سازمان فرهنگی ورزشی شهدای بسیج طرقبه

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر طرقبه از تدوین اساسنامه سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهدای بسیج طرقبه خبر داد.

تدوین اساسنامه سازمان فرهنگی ورزشی شهدای بسیج طرقبه
محمدحسین جمشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طرقبه، با مثبت ارزیابی‌کردن فعالیت‌های کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی در پیشبرد اهداف فرهنگی شهر به ارائه گزارشی از عملکرد این کمیسیون پرداخت.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی طرقبه اظهار داشت: به منظور ارتقا و گسترش فرهنگ دینی و حاکم شدن روح دیانت و اخلاق اسلامی در سطح شهر اقداماتی در ادارات و ارگان‌های ذی‌ربط انجام شده که شورای اسلامی شهر و شهرداری طرقبه بخشی از این فعالیت‌ها و اقدامات را به خود اختصاص داده است.
جمشیدیان افزود: از جمله این اقدامات می‌توان به برنامه‌ریزی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا در زمینه تصویب لوایح کمک مالی به سایر مراکز فرهنگی توسط شهرداری اشاره کرد.
وی با اشاره به راه‌اندازی سازمان فرهنگی هنری شهرداری طرقبه خاطرنشان کرد: با تصویب اساسنامه سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری فصل نوینی در فعالیت‌های فرهنگی این شهر گشوده شد که هم اکنون به لطف خداوند در حال اجرا است و اقدامات خوبی تا کنون در این امور داشته است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی طرقبه در ادامه با ضروری خواندن فعالیت‌های قرآنی در سطح شهر، اظهار داشت: در این رابطه با رایزنی‌هایی که با نماینده مجلس و همچنین مشاور وزارت ارشاد داشتیم، توانستیم شورای توسعه فرهنگ قرآنی را به تصویب برسانیم که با هدف ساماندهی جلسات قرآن سطح شهر و ارتقای سطح فکری جوانان در ارتباط با مفاهیم نورانی قرآنی، هم اکنون زیر نظر سازمان فرهنگی هنری شهرداری فعالیت می‌کند.
جمشیدیان اظهار امیدواری کرد: در سال جاری نیز امیدواریم باتوجه به اعتباری که از طرف شهرداری تخصیص یافته شاهد فعالیت چشمگیرتر این مرکز قرآنی باشیم.
وی همچنین به طرح و اجرای پروژه بازسازی و ساماندهی گلزار شهدای طرقبه اشاره کرد و افزود: این پروژه از سال‌های گذشته مدنظر بوده و با تشکیل جلسات مشترک شورای اسلامی، شهردار، بنیاد شهید، امام جمعه و چند تن از پدران محترم شهدا، در سال 89 قسمتی از آن با اعتباری که از سوی شهرداری اختصاص یافت اجرا شد و هم اکنون نیز ادامه دارد که امیدواریم با تخصیص اعتباری از سوی بنیاد شهید موافقت شده، سرعت اجرای پروژه بیشتر و در آینده نزدیک شاهد انجام کامل آن باشیم.
جمشیدیان در ادامه از تدوین اساسنامه سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهدای بسیج طرقبه خبر داد و اظهار داشت: این سازمان با محوریت امام جمعه طرقبه و همکاری مسئولان شهرستان زیر نظر هیئت موسس تصویب گردید تا از طریق هیئت امنا فعالیت خود را شروع کند که هم اکنون مراحل ثبت آن در حال انجام و فعالیت کاری خود را نیز شروع کرده است.
جمشیدیان عنوان داشت: پس از شهرستان شدن طرقبه شاندیز مکاتبات و پیگیری هایی در زمینه ارسال طرح‌های فرهنگی به مراجع تصمیم‌گیری صورت گرفته ولی هنوز اعتباری برای مسائل فرهنگی ابلاغ نشده که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تخصیص اعتبارات فرهنگی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: امید است با خواست خداوند و با استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان طرقبه شاندیز شاهد تحولی اساسی در امور فرهنگی و اجتماعی جامعه باشیم و به زودی مطالبات مردم پیگیری و پاسخ داده شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول