اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر:

پیشرفت‌های کشور محیرالعقول است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین گفت: پیشرفت‌های کشورمان در سه دهه گذشته و بعد از سقوط نظام پهلوی در جای جای شهرها و روستاها گسترده و محیرالعقول است.

پیشرفت‌های کشور محیرالعقول است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی دریتیم یکشنبه‌شب در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های شهرستان نمین اظهار داشت: آنچه از دوران سیاه پهلوی در اذهان و خاطر مردم ایران است فلاکت و وابستگی شدید به بیگانگان بود به طوری که بهترین ثروت‌ها و سرمایه‌های این کشور به دست آمریکا و همدستان منطقه‌ای او به یغما می‌رفت.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی امروز تمام دارایی و سرمایه این کشور در اختیار پیشرفت و توسعه سرزمین اسلامی قرار گرفته و کمتر شاهد وابستگی در عرصه‌های مختلف هستیم.

این مسئول ارزشمندترین سرمایه این انقلاب را استقلال و خودکفایی در تمام عرصه‌ها به ویژه اقتصادی و علمی توصیف کرد و بیان داشت: انقلاب ما با تکیه بر جوانان غیور امروز در این دو عرصه و بسیاری از علوم مترقی به چنان توفیقی دست یافته است که ثبت و ضبط آن کار هزاران کتاب و دفتر است.

دریتیم در بخش دیگری از سخنان خود از بهره‌مندی تعداد 45 روستای شهرستان نمین در حال حاضر از نعمت گاز طبیعی خبر داده و افزود گازرسانی به 23 روستای شهرستان نمین نیز در دست اجرا می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که با حضور معاون استاندار اردبیل برگزار شد عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به روستای سولی‌درق شهرستان نمین آغاز شد.

اعتبار هزینه شده برای این پروژه یک میلیارد ریال است که با این افتتاح تعداد 30 خانوار روستای سولی‌درق از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

طول شبکه اجرا شده برای گازرسانی به این روستا پنج کیلومتر می‌باشد.

علاوه بر این طرح امروز به میمنت ایام دهه فجر مدرسه استثنایی سه کلاسه خیری شهر نمین نیز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیر آموزش و پرورش نمین در این مراسم زیربنای ساختمان این مدرسه را 145 مترمربع و مبلغ هزینه شده برای احداث آن را 500 میلیون ریال اعلام کرد.

فرهاد قاسم‌زاده با بیان اینکه هزینه احداث این مدرسه توسط مرحوم محمد مرادی خیر نمینی که در حال حاضر در قید حیات نمی‌باشند پرداخت شده است  که از خانواده این خیر تقدیر کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول