اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول در ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

پیشرفت‌های کشور در 32 سال گذشته بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف طی 32 سال گذشته بی‌نظیر است.

پیشرفت‌های کشور در 32 سال گذشته بی‌نظیر است

 

حجت‌الاسلام محرم تیموری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در طی 32 سال گذشته دستاوردهای مختلفی در بخش‌های مختلف جامعه به دست آمده که در راستای پیشرفت و ترقی کشور نقش بسزایی داشته است.

وی با بیان اینکه کسب استقلال و عزت از دستاوردهای نظام محسوب می‌شود، افزود: انقلاب اسلامی حیات باطنی نظام را احیا کرده و ارزش‌های اسلامی را در جامعه ساری و جاری کرد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه به انسان به عنوان انسانی معنوی حیاتی دوباره اهدا کرد، افزود: ایجاد خودباوری در مردم و ارتقای بینش اسلامی از دیگر دستاوردهای نظام محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جامعه در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های بی‌نظیر علمی و تکنولوژی مدیون خون شهدا و ایثارگران است.

حجت‌الاسلام تیموری دشمنان اسلام و استکبار با برنامه‌ریزی‌های مختلف طی 32 سال اخیر توطئه‌های مختلفی را علیه کشور اعمال کرده‌اند که با وجود همه تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته به دلیل بصیرت و آگاهی مردم هرگز نتوانسته‌اند، برنامه‌های خود را عملی کنند.

وی تحمیل جنگ، ترور و اختلافات قومی را از برنامه‌های دشمنان برای براندازی نظام عنوان کرد و افزود: پس از دوران دفاع مقدس نیز در قالب‌های مختلف فرهنگی از جمله ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم به مبارزه با انقلاب برخاسته‌اند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه سه عامل اساسی موجب شد تا دشمنان به اهداف خود در کشور نرسند، خاطرنشان کرد: عنایت الهی، اعتقاد پاک مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری موجب شکست دشمنان در اهداف خود شده است.

وی تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه روشنگر راه کشور در بخش‌های مختلف بوده به گونه‌ای که با به کارگیری این تدابیر انقلاب اسلامی راه خود را به خوبی طی کرده است.

حجت‌الاسلام تیموری با بیان اینکه با تیزبینی و هوشیاری مقام معظم رهبری دشمن روز به روز از اهداف و برنامه‌های خود عقب نشینی کرده است، خاطرنشان کرد: بصیرت و آگاهی مردم و حضور به موقع در صحنه‌های مختلف نیر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره به مردم نگاهی ویژه داشته و مردم را ولی‌نعمتان مسئولان می‌دانند ضروری است، مسئولان نیز با توجه به این مسئله در خدمت مردم بوده و مشکلات آنان را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه در خدمت به مردم باید دیدگاه‌های امام خمینی (ره) در جامعه در نظر گرفته شود، افزود: مسئولان باید در راستای حل مشکلات مردم تلاش کرده و برنامه‌های مطلوبی در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه خدمت به مردم باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته و از اهداف و آرمان‌های نظام دفاع کرده‌اند.

حجت‌الاسلام  تیموری تصریح کرد:  دهه فجر حماسه به یاد ماندنی بوده و برای حفظ آن و انتقال ارزش های نظام جمهوری اسلامی به نسل جوان باید تلاش کنیم.

وی بر ضرورت توجه به محتوای برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های کیفی موجب عمق بخشی و اثر گذاری مطلوب برنامه‌ها در بین مردم به ویژه نسل سوم انقلاب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: بیداری اسلامی، حرکت‌های مبتنی بر آن و خیزش‌های اسلامی در سراسر دنیا همه از برکت خون شهدا، امام امت و فداکاری مردم غیور ایران اسلامی بوده و اکنون به واسطه هوشیاری و آگاهی مردم، اندیشه‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب شاهد عزت و اقتدار نظام هستیم.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول