اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیستم اقتصادی کشور اصلاح شود

حجت‌الاسلام شجونی: بنده بارها گفته‌ام که قاچاقی زنده‌ام

خبرگزاری فارس: عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به دوران زندانی شدن خود توسط رژیم پهلوی، ابراز داشت: بنده بارها گفته‌ام که قاچاقی زنده‌ام.

حجت‌الاسلام شجونی: بنده بارها گفته‌ام که قاچاقی زنده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شجونی عصر امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد سیدالشهدا(ع) این شهر‌ اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم مردم را به حیات دعوت کرده است.

وی با بیان اینکه لبیک گفتن به کلام خدا وظیفه ما انسان‌هاست، افزود: حیات واقعی زندگی کردن برای قیمت گرفتن بوده و متضاد زندگی به هر قیمتی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، با بیان اینکه قاچاق، زندانی شدن، دزدی، مزاحمت برای دیگران و ... نتیجه به هر قیمتی زندگی کردن است، گفت: باید توصیه بزرگان را در لبیک‌گویی به فرمان خدا با دقت مطالعه و حیات را معرفت و نگاه دقیق بدانیم.

وی، با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در عاشورا برای خدا جنگید، تصریح کرد: امام حسین(ع) تشنه لبیک به خداوند بود.

شجونی با اشاره به اینکه بیش از دوهزار و 500 سال از عمر کشور گذشته است، تصریح کرد: تنها در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی به خدا لبیک گفته شده است.

وی افزود: نماز، روزه، زکات و خمس بدون ولایت باطل بوده و سربازی که در حکومت غیر ولایی کشته می‌شود شهید نیست.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به روایتی از امام باقر(ع) گفت: طاغوت در درون خود ماست و هر چیزی که در درونمان نمی‌گذارد حرف حق و حسابی بزنیم، طاغوت است.

وی فساد مالی را زیبنده انقلاب اسلامی ‌ندانست و اذعان داشت: باید در سال جهاد اقتصادی سیستم اقتصادی کشور اصلاح شود.

شجونی با تاکید بر اینکه مردم باید بدانند که بودجه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در دست دولت است، یادآور شد: روحانیون وظایف دیگری در جامعه اسلامی دارند و بسیاری از آنان نیز با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به دوران زندانی شدن خود توسط رژیم پهلوی، ابراز داشت: بنده بارها گفته‌ام که قاچاقی زنده‌ام.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول