اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقطع کارشناسی صورت می‌گیرد

افزودن 6 رشته تحصیلی جدید به دانشگاه پیام‌‌نور چرام

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام گفت: در آینده نزدیک شش رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی به دانشگاه پیام‌نور این شهرستان افزوده می‌شود.

افزودن 6 رشته تحصیلی جدید به دانشگاه پیام‌‌نور چرام
حسین گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: پیشنهاد شش رشته در مقطع کارشناسی از طریق مجاری قانونی برای افزایش رشته‌ها در این دانشگاه ارائه شده است.

گنجی گفت: در صورت موافقت، شش رشته در مقطع کارشناسی به این رشته‌ها افزوده خواهد شد که محوریت این افزایش را با رشته‌های کشاورزی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی بیان کرد: با این افزایش قصد آن را داریم که در آینده دانشگاه پیام‌نور چرام را به عنوان مرکز علمی توسعه کشاورزی این استان تبدیل کنیم.

این مسئول افزود: در همین خصوص طرحی را به همراه درخواست آن در جریان سفر هیئت دولت ارائه کردیم که طبق رونوشت‌های دریافتی هم‌اکنون در وزارت علوم در حال پیگیری است.

گنجی به برگزاری برنامه‌های دهه فجر در این دانشگاه نیز اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به شرایط و امکانات دانشگاه چند برنامه در این خصوص در نظر گرفته شده، هرچند این ایام با روزهای تعطیلی دانشگاه تلاقی پیدا کرده است.

وی افزود: با این وجود برنامه‌هایی از جمله دیدار با یکی از فعالین و مبارزین انقلاب در سال 57 و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور چرام در این ایام است.

وی در ادامه گفت: به مناسبت روز میلاد پیامبر و امام صادق نیز جشنی از سوی این واحد دانشگاهی در روز 21 بهمن در مصلای این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول