اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش وحدت شیعه و سنی/3

مدرس دینی: وحدت شیعه و سنی مشت محکمی به دهان دشمن است

خبرگزاری فارس: مدرس دینی ریگان گفت: شیعه و سنی با اتحاد خود به دهان دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی مشت محکمی می‌زنند.

مدرس دینی: وحدت شیعه و سنی مشت محکمی به دهان دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمداسلام ملازهی عصر امروز در نخستین همایش وحدت شیعه و سنی با عنوان «آیین برادری» در شهرستان جیرفت اظهار داشت:‌ امید است، شیعه و سنی با اتحاد خود به دهان دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی مشت محکمی بزنند.

وی با بیان اینکه در دهه فجر بنیانگذار انقلاب اسلامی با امدادهای غیبی الهی و با اراده ملت ایران رژیم طاغوت را نابود کرد، افزود: اگر ما این وحدت را حفظ کنیم در برابر دشمن پیروز هستیم.

ملازهی تصریح کرد: تا زمانی که شیعه و سنی احساسات یکدیگر را برانگیخته نکنند ما در کنار هم برادر و برابر هستیم و اگر دشمن بداند که ما همیشه در کنار هم هستیم، نمی‌تواند، هیچ اقدامی بکند.

وی با تأکید بر اینکه وحدت ما باید عملی باشد نه زبانی ابراز داشت: تاکنون در استان کرمان هیچ مشکلی برای اهل تسنن رخ نداده است.

ملازهی با بیان اینکه ضروری است با حفظ وحدت، کشور خود را حفظ کنیم، گفت: ما باید به مقدسات یکدیگر احترام بگذاریم تا دشمن سوء استفاده نکند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول