اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سیلوانا:

وحدت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: شهردار سیلوانا گفت: وحدت و همدلی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

وحدت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، شاهین شرقی ظهر امروز در همایش بانوان کرد و عشایر سیلوانا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) دارای پشتوانه قوی مردمی بود و با اتحاد و همبستگی آنها توانست به پیروزی دست یابد.

وی وحدت را از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و افزود: نامگذاری هفته وحدت یکی از ابتکارات ماندگار امام خمینی(ره) است که با تدبیر و هوشیاری خود سبب تحکیم بیش از پیش اتحاد و همبستگی در میان مسلمانان و سایر اقوام و مذاهب دینی شد.

شرقی با اشاره به اهداف این همایش گفت: این همایش به منظور تحکیم وحدت بین عشایر و مرزبانان جمهوری اسلامی و آشنایی هر چه بیشتر جامعه از تلاش‌ها و توانمندی های زنان کرد برگزار می‌شود و با برگزاری آن عشایر و روستاییان منطقه بار دیگر با آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی تجدید پیمان می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه در سایه وحدت و انسجام اسلامی و ملی می‌توان به پیشرفت و توسعه دست یافت تصریح کرد: دشمنان اسلام با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف می‌خواهند بین مسلمانان و اقوام و مذاهب مختلف در ایران اسلامی تفرقه‌افکنی کنند و در این راستا به اهداف و منافع خود دست یابند که در این زمینه مسلمانان باید هوشیار و آگاه باشند و بتوانند توطئه‌های دشمنان را شناسایی و مقابله کنند.

در این همایش که جمعی از مسئولان فرهنگی، سیاسی و انتظامی آذربایجان غربی حضور داشتند، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های عشایر و مرزنشینان منطقه و روحیه ایثار و مقاومت خانواده‌های شهدا و ایثارگران بخش سیلوانا تجلیل شد.

براساس این گزارش برپایی غرفه‌های صنایع دستی، مسابقه مقاله‌نویسی، تجلیل از 23 مادر و همسر شهید، تقدیر از زنان موفق در زمینه‌های ورزشی و علمی و توزیع 500 بسته فرهنگی از برنامه‌های جنبی همایش بوده و برای بازدید علاقمندان دایر است و مقالات برتر این همایش که با موضوع خاطرات دهه فجر و هفته وحدت نگارش یافته‌اند در کتابی با عنوان آثار برتر زنان کرد و عشایر چاپ و منتشر می‌شوند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول