اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده ناجا:

جایگاه ولایت موجب وحدت جامعه است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه ولایت فقیه رمز بقای جامعه است، گفت: جایگاه ولایت فقیه موجب وحدت و یکپارچگی در جامعه است.

جایگاه ولایت موجب وحدت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت احمدرضا رادان عصر امروز در مراسم تجلیل از شهدای روستای تیسه بخش خمام رهروی از راه شهدا را یک اصل جدا نشدنی دانست و اظهار داشت: لطف حضرت حق شامل بزرگوارانی که به درجات شهادت، جانبازی و رزمندگی نائل آمده‌اند شده و توسل به این افراد عاقبت به خیری را برای ما رقم می‌زند.

وی ولایت را رمز بقا و سعادتمندی جامعه خواند و بیان داشت: در قیامت شهدا از ما می‌پرسند که آیا در مسیرشان که راه دین و ولایت بوده گام گذاشته‌ایم یا خیر و آیا توانسته‌ایم آبرویی برای خود در روز قیامت فراهم کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه فعالیت و کار توام با ولایت‌مداری دارای پاداش اخروی است و سعادتمندی را رقم می‌زند، خاطر نشان کرد: مراقب باشیم که اعمالمان از رضای الهی خارج نشود.

وی جایگاه ولایت فقیه را موجب وحدت و یکپارچگی در جامعه خواند و عدم ولایت‌مداری در کشور را موجب چند دستگی و ناتوانی در فائق آمدن بر مشکلات مردم عنوان کرد.

رادان خاطر نشان کرد: استکبار از احیای اسلام در کشورها واهمه دارد و به همین دلیل در صدد تفرقه در این کشورها است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور استمرار و رهروی از راه شهدا توسط پلیس را مورد تاکید قرار داد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان نیز در این مراسم، با گرامیداشت دهه مبارکه فجر اظهار داشت: راه انبیا و ائمه اطهار (ع) پس از خلافت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) توسط حضرت امام خمینی (ره) و حمایت‌های جان‌نثارانه ملت بزرگ ایران در سال 1357 به پیروزی رسید و استمرار این پیروزی تاکنون، مستکبران را متعجب کرده است.

ابراهیم قائدرحمتی با بیان اینکه صدای حق‌طلبی ملت‌های مسلمان برگرفته از صدای حق‌طلبی ایران است، افزود: به سردمداران ممالک استکباری و استعماری ثابت شده که نه تنها موفق به جلوگیری از فریاد حق‌طلبی ایران نیستند بلکه صدای انقلاب بلندتر از گذشته شده و اکنون توسط دیگر مسلمانان جهان به گوش می‌رسد.

وی زر و زور و سلاح‌های پیشرفته را در مقابل حق و حقانیت بی‌ارزش و پوچ خواند و اذعان داشت: اکنون دشمنان به حیله و نیرنگ و عملیات روانی متوسل شده و از این طریق در صدد انحراف جامعه هستند.

این مسئول، ارتقای علم و آگاهی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه را نیاز امروز جامعه نامید و تصریح کرد: غفلت از علم و آگاهی و عدم اجرای فرامین مقام معظم رهبری زمینه‌ساز احیای نقشه‌های دشمن و اختلاف در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول