اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

هدف ما سلامت انتخابات مجلس است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در اجرای انتخابات در چهار چوب قوانین عمل می کنیم و ما با رصد کردن فعالیت‌های انتخاباتی به سلامت انتخابات می‌اندیشیم.

هدف ما سلامت انتخابات مجلس است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن شنبدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، گفت: برای حضور فعال در عرصه انتخابات این الگوها بس است، الگوهایی که با بصیرت، امام شناسی، ولایت شناسی، دشمن شناسی و با تبعیت از فرهنگ عاشورایی و فرهنگ مهدویت عرصه شهادت را پیمودند و برای مردم ولایتمدار استان بوشهر برای همیشه تاریخ افتخاراتی را ثبت کردند.
وی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان بوشهر مقدمات کار را فراهم کرده و با استفاده از فرمایشات حضرت امام(ره) و با بهره گیری از منویات و فرمایشات مقام عظمای ولایت زمینه و فضای خوب انتخابات را به گونه‌ای فراهم کرده‌ایم که هم در حوزه زیر ساختی و هم رقابت سالم مردم عزیز، متدین و وفادار انقلاب، امام، نظام و ولایت می‌توانند در این عرصه حضور و مشارکت حداکثری را به منصه ظهوربگذارند.
شنبدی تصریح کرد: ما در حوزه اجرایی و نظارتی با همکاران خود عهد بسته‌ایم در راستای داشتن انتخاباتی با حضور حداکثری و با اصل و رعایت امانتداری، قانونمداری و عدالت محوری تعارفی با احدی نداریم .
وی افزود: با طراحی‌های خوبی که در حوزه ستاد استان بوشهر و در فرمانداری‌ها اتفاق افتاده تمام اخبار و رویدادها را رصد می‌کنیم و فضای آموزشی را فعال کرده‌ایم.
شنیدی با بیان اینکه اعتماد سازی مردم و ایجاد اعتماد برای ما یک اصل است، تصریح کرد: برای این که بتوانیم اعتماد مردم و حضور حداکثری را داشته باشیم باید اصل امانتداری، قانون گرایی و قانونمداری و اصل عدالت محوری را در این انتخابات آویزه گوش همگان باشد.
این مسئول ادامه داد: همکاران ما در حوزه اجرایی موظفند این سه اصل را به گونه‌ای رعایت کنند که زمینه اعتماد سازی فراهم شود.
وی گفت: در اجرای انتخابات در چهار چوب قوانین عمل می کنیم و ما با رصد کردن فعالیت‌های انتخاباتی به سلامت انتخابات می‌اندیشیم.
شنیدی با اشاره  به اینکه ما به دنبال شور و شعف و ایجاد اطمینان خاطر برای مردم هستیم، اضافه کرد: از هر گونه فضا سازی یا متشنج کردن انتخابات و یا مداخله‌های بی مورد برخورد جدی می‌کنیم.
این مسئول یادآور شد: ما وامدار احدی نیستیم و با کسی تعارف نداریم  و با خدای خود عهد کرده‌ایم در مقابل هر گونه تخلف و حتی شائبه‌های تخلف مقابله کنیم واجازه نمی‌دهیم.
وی افزود: رعایت اصول و ارزش‌ها در چارچوب قوانین و مقررات انتخاباتی یکی از اهداف ما است و ما امانتدار مردم هستیم و مردم و نظام به ما اعتماد کرده است.
شنبدی با اشاره به ماده 11 قانون انتخابات از تمام دستگاه‌ها خواست تمام امکانات و توان خود را در اختیار رئیس هیئت اجرایی شهرستان قرار دهند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس برگ برنده‌ای است برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مظهر اقتدار و نماد مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان می‌کشد.
وی متذکر شد: اصل مشارکت مردم برای ما مهم است و برای این مردم به مشارکت حداکثری فکر کنند باید فضای انتخابات به فضای آرام، بدور از تنش و چالش‌ها باشد، زیرا دشمنان همواره در پی این هستند که انتخابات را چالشی کنند و ما وظیفه داریم این اطمینان را بدهیم که ما امین شما هستیم.
شنبدی گفت: تلاش‌های زیادی صورت گرفته و ما براساس برنامه زمان بندی انتخابات کارمان به روز است و امروز آمادگی کامل اجرای انتخابات استان را داریم و روز شنبه ستاد استان، فرمانداری‌های مرکز و حوزه‌های انتخاباتی آمادگی کامل برای ثبت نام داوطلبان دارند.
معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: در مسیر قوانین انتخاباتی بر اساس اصول ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با نگاه ولایتمداری انتخابات ما هدایت شود چون معتقد هستیم انتخابات برای ما فرصت و غنیمت و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی سرمایه است.
شنبدی متذکر شد: تا کنون 29 انتخابات برگزار کرده‌ایم و تجربه برگزاری 29 انتخابات داشتن انسان‌هایی لایق، شایسته، مجرب، ولایی، آموزش دیده و دلسوز نظام برای ما سرمایه‌ای است که می‌توانیم ادعا کنیم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاباتی است که برای نظام ما عزت آفرینی داشته باشد همچنان که سایر انتخابات نیز برای نظام ما موجب عزت و بالندگی بوده است.
وی اذعان داشت: اعتقادات دینی مردم، ولایی و اندیشه عاشورایی مردم برای ما بس است که دشمن جواب خودش را در 9 دی ماه گرفته و خود مردم بودند که جواب دشمن را دادند و ما با همان ظرفیت‌ها و با همان داشته‌ها و با همان سرمایه‌ها و گنجینه‌های معنوی که خود مردم خالق آن بودند در روز دوازده اسفند ماه شاهد آن هستیم.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول