اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فاطمه آجرلو در گفت‌وگو با فارس:

نباید اجازه نادیده گرفتن حقوق ورزشی کرج را داد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا تأکید کرد: استفاده از حق میزبانی در دیدار این تیم برابر تیم‌های استقلال و پرسپولیس، حق فوتبال کرج است و نباید این حقوق را نادیده گرفت.

نباید اجازه نادیده گرفتن حقوق ورزشی کرج را داد

فاطمه آجرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: چندین سال است که سایپا به شهرستان کرج منتقل شده و امکانات خوبی در اختیار این باشگاه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر مردم شهرستان کرج به ویژه جوانان و نوجوانان به سایپای البرز علاقه داشته و این تیم را از آن خود می‌دانند و با تمام وجود و در سرما و گرما از آن حمایت و دفاع می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور یک باشگاه حرفه‌ای در کنار مزایای ارزشمندی که برای هر منطقه دارد، هزینه‌هایی نیز به آن استان تحمیل می‌کند که مدیران ورزشی به خوبی به این امر واقف هستند.

آجرلو تأکید کرد: در چنین شرایطی و در حالی که مردم شهرستان کرج و ساکنان مناطق مختلف استان البرز به تیم فوتبال سایپا علاقه داشته و هزینه‌های آن را هم پرداخت می‌کند، نباید حقوق آنها را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: حضور دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس در کرج و استفاده از حق میزبانی در برابر آنها، حق ورزش استان البرز و شهرستان کرج بوده که متأسفانه تاکنون نادیده گرفته شده است.

* لزوم جدیت مسئولان استان البرز برای احقاق حقوق سایپا

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا با اشاره به انتقال تیم‌هایی چون صبا و پاس از تهران به دیگر استان‌های کشور گفت: تمام این تیم‌ها در دیدار با استقلال و پرسپولیس از حق میزبانی استفاده می‌کنند، به غیر از سایپای البرز.

آجرلو تأکید کرد: پیش از این ادعا می‌شد که ورزشگاه انقلاب کرج به دلایل فنی و هم‌چنین عدم وجود برخی زیرساخت‌ها نمی‌تواند پذیرای استقلال و پرسپولیس باشد، اما اکنون این مشکلات برطرف شده و هیچ مانعی برای انجام این مهم وجود ندارد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با پیگیری مسئولان استانی و هم‌چنین نگاه مثبت سازمان لیگ‌ برتر،‌ حقوق مردم کرج و تیم فوتبال سایپا در رقابت با استقلال و پرسپولیس نادیده گرفته نشود.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های سایپا با استقلال تهران از سری مسابقات لیگ‌برتر فوتبال کشورمان عصر روز دوشنبه هفدهم بهمن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و باز هم نماینده استان البرز نتوانست از حقوق مسلم خود مبنی بر استفاده از حق میزبانی بهره‌مند شود.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول