اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال مازندران خواستار شد

ارسال تقویم ورزشی فوتبال مازندران تا 30 بهمن

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال مازندران از مسئولان کمیته‌های مختلف در هیئت فوتبال استان خواست تا فعالیت و عملکرد سال 90 و همچنین برنامه و تقویم ورزشی سال آینده خود را تا سی ام بهمن به دبیرخانه هیئت فوتبال استان ارسال کنند.

ارسال تقویم ورزشی فوتبال مازندران تا 30 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، غلامرضا بهروان ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی کمیته‌های مختلف هیئت فوتبال مازندران بیان داشت: با ارسال تقویم ورزشی تا مهلت تعیین شده این هیئت می‌تواند همگام با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه‌ریزی کند.

بهروان تصریح کرد: تمامی تیم‌های ورزشی موظفند قبل از شروع لیگ با بازیکنان و مربیان سال گذشته تسویه حساب کنند تا در فصل جدید بتوانند بدون هیچ مشکلی در لیگ حضور یابند.

وی در ادامه گفت: هیئت فوتبال مازندران جزو چهار استان برتر آسیا ویژن است که همگام با برنامه ویژن برای رشد و توسعه فوتبال استان فعالیت می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به مدیریت کمیته‌های مختلف در هیئت فوتبال مازندران در بخش آسیا ویژن، هیئت فوتبال استان مسئولیت چند استان را برعهده دارد.

رئیس هیئت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه در شش ماه دوم سال با توجه به بارانی و نامساعد بودن جوی هوا در برگزاری مسابقات لیگ کشوری زمین‌های ورزشی چند شهر ما شرایط لازم را ندارند، خاطرنشان کرد: همین مسئله موجب شد تا برای پوشاندن چمن برای چند ورزشگاه کاور تهیه کنیم.

بهروان با بیان اینکه قصد داریم با کمک فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان برای ورزشگاه‌های شهدای ساری، شهید وطنی قائمشهر و شهدای نوشهر کاور تهیه کنیم، ابراز داشت: با این روند در برگزاری مسابقات لیگ و رسمی شرایط میزبانی فراهم و چمن ورزشگاه‌ها آسیب نمی‌بیند.

رئیس سازمان لیگ آزادگان در ادامه از وضعیت خوب داوری در فوتبال مازندران خبر داد و افزود: فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ برتر دسته یک و دو بدون هیچ مشکلی به پایان رسید.

وی از حضور داوران ملی از مازندران در لیگ برتر فوتبال و فوتسال کشور خبر داد و ابراز داشت: اشکان خورشیدی، رضا عادل و محمود نصیرلو به همراه چند کمک داور و داوران فوتسال کشور در لیگ برتر و آزادگان قضاوت‌های خوبی دارند.

بهروان گفت: در حال حاضر مسئولیت کمیته داوران برعهده حمید رسولی دبیر هیئت فوتبال استان است که به زودی نایب رئیس این کمیته نیز انتخاب می‌شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین از اختصاص تابلوی شماره‌انداز به هیئت‌های فوتبال استان خبر داد و بیان داشت: تابلوهای شماره‌انداز استاندارد بزرگ و کوچک از فدراسیون خریداری شده که به صورت رایگان از سوی هیئت فوتبال مازندران به تمام هیئت‌های استان اهدا می‌شود.

بهروان ادامه داد: کمیته‌های مختلف در هیئت فوتبال استان وظیفه دارند که رفتار و برخورد شایسته در برابر ارباب رجوع داشته باشند و پاسخ مناسبی در برابر مشکلات و سئوالات آنها ارائه دهند.

وی به مسئولان برگزارکننده کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان گفت: تیم‌هایی که به هیئت استان، بازیکنان و کادر فنی بدهی دارند از بازی کردن این گونه تیم‌ها در لیگ خودداری کنند.

رئیس هیئت فوتبال مازندران اذعان داشت: تیم‌هایی که میزبان حریفان خود در لیگ فوتبال استان هستند وظیفه دارند امکانات اولیه در تهیه آمبولانس، پزشک و نیروی انتظامی را در زمین ورزشی مهیا کنند، زیرا در صورت آماده نبودن این امکانات مسابقات مربوطه برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول