اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی نساجی قائمشهر:

فوتبال نساجی قربانی ناداوری‌ها

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر با انتقاد از داوری مسابقه نساجی و نیروی زمینی تهران گفت: آن چه که از تمکین و احترام به داوری در مسابقات نساجی نصیب تیم ما می‌شود سر بریده نساجی است که قربانی قضاوت‌های نادرست داوران شده است.

فوتبال نساجی قربانی ناداوری‌ها

اسماعیل اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قائمشهر در پاسخ به علت اعتراض وی به نحوه داوری مسابقه تیم‌های نساجی قائمشهر و نیروی زمینی تهران که با نتیجه تساوی صفر، صفر در استادیوم ورزشی شهید وطنی قائمشهر به پایان رسید، اظهار داشت: با همه احترامی که برای همه داوران و کمیته داوران فدراسیون فوتبال قائل هستم، ولی اشتباه‌های اخیر داوری در بازی‌های تیم نساجی توجیه ناپذیر است.

وی با اشاره به بازی اخیر نساجی برابر نیروی زمینی که با اشتباه کمک داور مبنی بر مردود دانستن گل نساجی در دقیقه 90 بازی، مسابقه را به تساوی کشاند، خاطرنشان کرد: اشتباه کمک داور و به تبع آن اعلام داور وسط برای رد گل همه چیز را به ضرر تیم نساجی رقم زد که در پایان مسابقه داور، رای بر آفساید و کمک داور نیز رای بر خطای بازیکن داد که با اعتراض ما قرار شد فیلم بازبینی شود، ولی آن چه مهم است نتیجه بازی و سرخوردگی تیم و هواداران نساجی است که باید تاوان داوری‌های نادرست را بپردازد.

اسماعیلی با اشاره به اشتباه داوری در مسابقه نساجی و برق شیراز و مصدومیت شدید فریدون فضلی یادآور شد: در آن مسابقه پنالتی صد در صد نساجی نادیده گرفته شد و داور مسابقه هم تا مدتی از داوری محروم شد، ولی این محرومیت‌ها دردی از تیم نساجی دوا نمی‌کند.

سرمربی تیم نساجی قائمشهر افزود: "عده‌ای با هوچی‌گری به نتایج دلخواه‌شان دست می‌یابند، ولی ما که با رعایت احترام سرمان را در مقابل وظیفه داوری خم می‌کنیم، سر مان را می‌برند."

وی اذعان داشت: ما حرفمان را کجا باید بزنیم تا تاوان شکست تیم نساجی و نگرانی هواداران را به گوش دست اندرکاران برسانیم و اعلام کنیم،"هر نوع قضاوت، بعد از پایان بازی هزینه ضرر تیم نساجی را جبران نمی‌کند، حق نساجی داور کارآزموده، جوان و تیزبین است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول