اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته دوم فوتبال

دیدار سخت تیم فوتبال پیام مشهد در شهر همدان

خبرگزاری فارس: در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم پیام خراسان رضوی دیدار سختی را در شهر همدان برگزار می‌کند.

دیدار سخت تیم فوتبال پیام مشهد در شهر همدان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تیم فوتبال پیام مشهد نماینده استان خراسان رضوی در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در چارچوب هفته هجدهم جام آزادگان به مصاف نماینده همدان می‌رود.

این دیدار در آغاز هفته پنجم دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه در همدان برگزار می‌شود.

تیم پیام خراسان رضوی در مسابقات این فصل فراز و نشیب‌ها و حاشیه‌های فراوانی داشته است و پس از رفت و آمدهای مکرر به نیشابور نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و هم اکنون در رده‌های انتهایی جدول قرار دارد.

نماینده استان خراسان رضوی در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در برابر پاس نوین همدان دیدار بسیار سخت و مشکلی را پیش رو دارد.

تیم پاس نوین همدان هم‌اکنون در  رده سوم گروه خود قرار دارد و امید بسیار زیادی برای صعود از گروه خود به دسته بالاتر دارد.

تیم پیام خراسان رضوی در دیدار هفته گذشته خود موفق شد با نتیجه جالب و پرگل هشت بر دو بر میزبان خود پرشین زنجان غلبه و هواداران خود را غافلگیر کند.

اهمیت این پیروزی آنجا بیشتر می‌شود که این تیم در 15 دیدار پیشین خود تنها یک پیروزی کسب کرده و این نتیجه در خارج از خانه کمی عجیب بود.

تیم پیام مشهد هم اکنون با 10 امتیاز در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی مسابقات لیگ دسته دوم قرار دارد و به شدت خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند.

قضاوت این دیدار بر عهده مجید پورعلی، محسن سلطانی، محمدرضا فتحی و امید جمشیدی است. این دیدار روز چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه در ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول