اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر خبر داد

افتتاح 55 پروژه به میمنت دهه فجر در مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: فرماندار مشگین‌شهر از افتتاح و بهره‌برداری 55 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در مشگین‌شهر به میمنت دهه فجر خبر داد.

افتتاح 55 پروژه به میمنت دهه فجر در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمداوغلی صبح امروز در  مراسم بهره‌برداری از چند طرح عمرانی در مشگین‌شهر اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر پروژه‌های عمرانی، خدماتی و تولیدی مشگین‌شهر با 100 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و دولتی، افتتاح می‌شود.

وی مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح را پروژه گازرسانی به هشت روستا، بهره‌برداری از چهار مکان ورزشی، یک واحد آموزشی و چندین طرح آب و خاک، آبرسانی روستایی، پایگاه امداد و نجات، چندین مسکن مددجویی و هشت کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی مشگین‌شهر اعلام کرد.

فرماندار مشگین‌شهر ابراز داشت: در دهه فجر امسال در راستای تامین آب شرب روستایی با هدف آبرسانی به 89 روستای بخش مشگین‌ شرقی و مرادلو شاهد کلنگ‌زنی مجتمع سبلان مشگین‌شهر با یک‌میلیارد و 15 میلیون تومان خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: در همین ایام شبکه پایاب سد احمد بیگلو با 4 میلیارد تومان اعتبار آغاز شده و شاهد آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شش روستا خواهیم بود.

محمداوغلی با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در 33 سال اخیر با هدف محرومیت‌زدایی از چهره شهرهای مختلف به ویژه مشگین‌شهر، اظهار داشت: برق‌دار شدن تمام روستاهای مشگین‌شهر و تلاش برای آبرسانی و بهسازی جاده‌های روستایی از جمله اقدامات شاخصی است که در مشگین‌شهر به جد در سال‌های گذشته پیگیری شده است.

فرماندار مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: 85 درصد روستاهای مشگین‌ از آب شرب سالم،65 درصد روستاها از جاده ارتباطی، خانه بهداشت و مدرسه مناسب بهره‌مند هستند.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر در این شهرستان 690 پروژه با 154 میلیارد تومان افتتاح شده و یا در حال اجراست.

محمداوغلی همچنین از در حال احداث بودن آب‌درمانی ولزیر و بهسازی چند مجتمع آب‌درمانی در مشگین‌شهر خبر داد و اظهار داشت: این پروژه از نظر طراحی و اجرا جزو زیباترین پروژه‌های گردشگری و آب‌درمانی کشور است که هتل شش طبقه آران نیز در این منطقه در حال اجراست.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول