اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه آزاد کرج برگزار می‌شود

برگزاری دوره آنالیز فوتبال با حضور مجید جلالی

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان البرز گفت: با حضور مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران و سرمربی فعلی فولاد خوزستان نخستین دوره آنالیز فوتبال در استان البرز برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آنالیز فوتبال با حضور مجید جلالی
منصور بیک‌وردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج  با بیان اینکه با حضور مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران و سرمربی فعلی فولاد خوزستان نخستین دوره آنالیز فوتبال در استان البرز برگزار می‌شود، افزود: این دوره با مسئولیت کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج در تاریخ چهارم اسفندماه در تالار اجتماعات دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ مربیان فعال استان در سطوح مختلف در این دوره آموزشی حضور خواهند داشت و تلاش می‌کنیم از نظر کیفی دوره آنالیز فوتبال که به میزبانی استان البرز برگزار می‌گردد،‌ از سطح بالایی برخوردار باشد.

* برگزاری شش دوره مربیگری در 10 ماهه نخست سال 90

وی در ادامه به دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط هیئت فوتبال استان البرز طی سال‌جاری اشاره کرد و گفت: از مجموع دوره‌های اختصاص یافته از سوی فدراسیون به استان البرز تاکنون شش دوره برگزار شده و تا پایان سال دو دوره مربیگری فوتسال و یک دوره درجه C فوتبال نیز برگزار خواهد شد.

این مسئول ورزشی خاطرنشان کرد: ضمن آنکه دو دوره آموزشی نیز برای دانشگاه‌های استان البرز در سطح درجه C برگزار خواهد شد.

بیک‌وردی در پایان گفت: دوره مربیگری پیشرفته دروازبانی تنها دوره‌ای است که طی سال‌جاری نتوانستیم آن را در استان البرز برگزار کنیم، با این حال تلاش خواهیم کرد در سال آینده این دوره را برگزار و زمینه حضور مربیان دروازبان استان را در آن فراهم کنیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول