اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران استعداد ویژه‌ای در فوتبال دارد

حردانی: فوتبال ایران مدیر ورزشی ندارد

خبرگزاری فارس: فریدون حردانی بازیکن سال‌های دور تیم فولاد خوزستان گفت: متاسفانه در فوتبال ایران مدیران ورزشی و فوتبالی کمتر در این عرصه حضور دارند و بیشتر مدیران سیاسی در این امر دخالت می‌کنند.

حردانی: فوتبال ایران مدیر ورزشی ندارد
فریدون حردانی سرمربی تیم فولاد نوین خوزستان در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با بیان اینکه مازندران در سال‌های نه چندان دور یکی از قطب‌های فوتبال کشور بود، خاطرنشان کرد: بازیکنان بزرگی از این استان به سطح اول فوتبال کشور معرفی شدند که بسیاری از آنها در تیم ملی نیز تأثیرگذار بوده‌اند.

این بازیکن نام‌آشنای سابق تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: فوتبال مازندران از نظر فنی فراتر از استان همجوار خود یعنی گیلان است و سئوال اینجاست که چرا گیلان دو نماینده در لیگ برتر دارد و مازندران از این مهم بی‌نصیب است.

حردانی اذعان داشت: بدون شک مازندران استعدادهای ویژ‌ه‌ای در فوتبال دارد و حضور بیش از 40 بازیکن در سطح لیگ برتر فوتبال ایران این ادعا را تایید می‌کند.

سرمربی تیم فولاد نوین خوزستان یکی از مهمترین علت‌های ناکامی تیم‌های مازندرانی را عدم وجود زیرساخت‌های مناسب در این استان دانست و ابراز داشت: سئوال من این است که چرا امروز تیم شموشک که زمانی با تیم‌های بزرگ لیگ برتری رقابت می‌کرد در این رده از فوتبال کشور قرار دارد و نه تنها شرایط تیمی خوبی ندارد بلکه از زمین مناسبی برای برگزاری دیدارهای خانگی نیز برخوردار نیست.

 حردانی ادامه داد: امروز زیرساخت یکی از ارکان مهم نتیجه‌گیری تیم‌های فوتبال است و اگر این مهم مهیا نباشد انتظار نتیجه گرفتن مناسب، توقع بیهوده‌ای است.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان سرشناس مازنی در تیم‌های مطرح دیگر استانها مشغول بازی هستند، مهمترین علت این موضوع را مدیریت ضعیف و نبود زیرساخت در مازندران دانست.

مربی سابق تیم بزرگسال فولاد خوزستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر نقش بی‌نظیر مدیریت ورزشی در پیشرفت و موفقیت تیم‌های ورزشی تاکید کرد و گفت: متاسفانه در فوتبال ایران مدیران ورزشی و فوتبالی کمتر در این عرصه حضور دارند و بیشتر مدیران سیاسی در این امر دخالت می‌کنند

حردانی اضافه کرد: مدیریت سیاسی در فوتبال این ورزش پرحاشیه را به روزمرگی دچار می‌کند و آینده‌نگری که نیاز ضروری این ورزش است را در پی نخواهد داشت و از همین رو شاهد ناکامی‌های مختلف در رده‌های سنی فوتبال با استعداد ایران هستیم.

انتهای‌پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول