اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

اختصاص بخشی از بودجه فرهنگی مازندران برای طرح‌های دریا

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران از تخصیص بخشی از بودجه فرهنگی استان برای ساماندهی طرح دریا خبر داد.

اختصاص بخشی از بودجه فرهنگی مازندران برای طرح‌های دریا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در این سفر مازاد بودجه‌ای برای استان را محقق کنیم.

وی تصریح کرد: از مازاد استان، بخشی را برای کمک به فرمانداری‌ها و از مازاد جاری بخش دیگر را به تملک شهرداری‌ها اختصاص می‌دهیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به بودجه فرهنگی اختصاص یافته به مازندران خاطرنشان کرد: شاخص‌های بودجه فرهنگی ابلاغ شد و منتظر تحقق مرحله دوم بودجه فرهنگی هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به تخصیص بخشی از بودجه فرهنگی استان برای ساماندهی طرح دریا گفت: در بودجه فرهنگی مرحله اول، ماموریت‌هایی برای ساماندهی طرح دریا داشتیم که این بودجه صرف دریا شد و در مرحله دوم ضریبی را برای فعالیت‌های فرهنگی در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: در بودجه فرهنگی مرحله دوم بخشی از بودجه را برای راهیان نور در قالب هیئت‌های مذهبی راهیان نور در نظر گرفته شود.

طاهایی در ادامه با بیان اینکه در بودجه فرهنگی امسال مجلس سهمی برای برای آموزش و پرورش و دانشگاه در نظر نگرفت، یادآور شد: بودجه فرهنگی در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش تنها به امر ورزش اختصاص یافت.

این مسئول خواستار تمهیدات مناسبی برای انجام سفر مناسب راهیان نور در مازندران شد و تاکید کرد: مسئولان مراقب باشند تا رانندگان خوب و خوش‌اخلاق، برای انتقال مناسب زائران راهیان نور تدارک دیده شود.

استاندار مازندران در پایان با اشاره به دستاوردهای مهم کشور در زمینه دفاع و نظامی اذعان داشت: کشور در بهترین شرایط دفاعی و نظامی قرار دارد و نیاز است که روحیه همدلی و وفاق در کشور به خوبی تقویت شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول