اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهرضا در مجلس خبر داد

کسری بودجه زیر چتر حمایت از بودجه‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: نماینده شهرضا در مجلس گفت: دولت کسری بودجه را به ویژه در بخش جاری از بودجه‌های عمرانی جبران کرده و این لطمه بزرگی به توسعه و پیشرفت کشور است.

کسری بودجه زیر چتر حمایت از بودجه‌های عمرانی

عوض حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بودجه سال 91 با تأخیر دو ماهه به مجلس ارائه شد و این امر نظم کاری مجلس را به هم می‌ریزد و به ویژه امسال که بحث نهمین دوره انتخابات مجلس را نیز هم‌زمان با ارائه بودجه در پیش داریم و نمایندگان بخشی از ذهن و وقت خود را مشغول انتخابات کرده‌اند و ارائه دیر هنگام بودجه به مجلس تمامی برنامه‌های مجلس و نمایندگان فعلی را به هم می‌ریزد.

وی گفت: دولت در سال‌های گذشته در بودجه‌ای که ارائه می‌کرده است و همیشه از قبل کسری بودجه را پیش‌بینی می‌کرد که این کسری بودجه را در نهایت به ویژه در بخش جاری از بودجه‌های عمرانی جبران کرده و این لطمه بزرگی به توسعه و پیشرفت کشور است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس تاکید کرد: این نقیصه در بودجه سال 91 بسیار شفاف‌تر و برجسته‌تر خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: دولت در واقع بودجه عمومی کشور در سال 91 را بسیار کمتر لحاظ کرده و این کار را به عنوان یک افتخار می‌داند و معتقد است دولت بودجه عمومی کشور که هزینه جاری کشور محسوب می‌شود را کاهش داده، در حالی که این چنین نیست.

حیدرپور تصریح کرد: بودجه و هزینه جاری کشورهای دارای یک وضعیت معینی است و از نرخ تورم و افزایش قیمت‌ها در سال آینده تبعیت می‌کند.

وی اظهار داشت: برداشت مجلس از میزان مبلغ بودجه سال91 این است که در سال آینده بخش زیادی از سهمی که برای پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده دوباره برداشته و خرج هزینه جاری کشور کنند و این کار به نظر یک نقیصه بسیار بزرگ در بودجه‌ امسال است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول