اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه رازی:

بودجه دانشگاه رازی به 30 میلیارد تومان رسید

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه از اضافه شدن بودجه این دانشگاه به 30 میلیارد تومان خبر داد.

بودجه دانشگاه رازی به 30 میلیارد تومان رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد مهدی خدایی پیش از ظهر امروز در جلسه تقدیر از اساتید بسیجی که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اعتبارات سال‌های گذشته این دانشگاه 5 میلیارد تومان بوده است که به برکت سفر مقام معظم رهبری اکنون این اعتبار به 30 میلیارد تومان رسیده است.

استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: پیروزی انقلاب نه تنها در بعد مادی بلکه در بعد معنوی نیز ملت ایران را به پیشرفت‌هایی عظیم رسانده است.

سید دادوش هاشمی تصریح کرد: تحریم‌ها باعث رشد و پیشرفت ایران در زمینه‌های مختلف شده و این پیشرفت‌ها باعث عصبانیت دشمنان ما شده است؛ تا جایی که امروزه دست به ترور دانشمندان ما می‌زنند.

وی گفت: ایران امروز نه تنها در بعد مادی بلکه از لحاظ معنوی نیز به یک عزت و سربلندی دست پیدا کرده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط سربازان این مرز و بوم خفت و خواری آمریکا را به همگان نشان داد، تاکید کرد: بعد از ارتحال امام خمینی (ره) نیز با رهنمودهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شاهد هرچه بیشتر شدن افتخارآفرینی‌های دانشمندان کشور هستیم.

هاشمی با مقایسه وضعیت مردم ایران در قبل و بعد از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا در آن زمان فقط به فکر سودجویی و منافع خود در ایران بود به همین دلیل است که امروز به هر طریق ممکن در پی ضربه‌زدن به مردم ایران است.

استاندار کرمانشاه سال آینده را سالی پربار برای کرمانشاه دانست و افزود: در این راستا باید دستگاه‌ها پیگیری و نهایت استفاده را از فرصت به وجود آمده به عمل آورند.

وی با تاکید بر اینکه باید یک هم‌افزایی در استان کرمانشاه ایجاد شود، اظهار کرد: پیگیری و وقت گذاشتن برای اجرای کارها و رصد کردن آن‌ها یک اصل مهم است و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه به توسعه استان کمک کنند.

هاشمی با اشاره به وضعیت مرز رسمی پرویزخان در گذشته که هر دو هفته یک بار تعطیل می‌شد، افزود: با تلاش و پیگیری این بازارچه کوچک اما مهم  به مرز رسمی کشور تبدیل شد.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به رتبه مسکن مهر کرمانشاه یادآور شد؛ هم‌اکنون مسکن مهر کرمانشاه از جایگاه مطلوبی از لحاظ کیفیت و صنعتی‌سازی در سطح کشور برخوردار است.

وی با بیان اینکه باید برای پیشرفت کرمانشاه وقت گذاشت، تصریح کرد: باید فعالیت‌ خود  را مضاعف کرده و از هرگونه اهمال و سستی دوری کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز با اشاره به تجهیز 2 بیمارستان بزرگ در شهرستان‌های سنقر و کنگاور اظهار کرد: بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه نیز مجوز ساخت در سال 91 گرفته است.

محمدرضا نیکبخت از افزایش 50 درصدی انتشار مقالات علمی این دانشگاه خبر داد و گفت: خدمات دندانپزشکی در حوزه اورامانات و شهر کرمانشاه انجام گرفته است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول