اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 3

اهمیت انتخابات مجلس با بیداری اسلامی بیشتر شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کردکوی گفت: تاثیرپذیری قطعی حرکت بیداری اسلامی جهان اسلام از انقلاب ایران اهمیت این دوره از انتخابات را بیشتر کرده است.

اهمیت انتخابات مجلس با بیداری اسلامی بیشتر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، رمضانعلی الیاسی اظهار داشت: انتخابات سالم، قانونی و با حضور حداکثری مردم، اقتدار، استحکام و امنیت پایدار نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این انقلاب و نظام اسلامی بر پایه پشتوانه مردمی شکل گرفته و استمرار آن نیز با حضور و پشتیبانی مردمی امکان‎پذیر است.

فرماندار شهرستان کردکوی اضافه کرد: تشدید تحریم‎ها و فشار بیش از حد استکبار و صهیونیست جهانی برای به بن بست کشاندن این نظام و انقلاب و تهدید حمله نظامی علیه کشور ایران، ضرورت استقامت و پایداری در راه حق را بر ملت مسلمان ایران قطعی می‎کند.

الیاسی با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات این دوره از مجلس در نظام مقدس جمهوری اسلامی اذعان داشت: تاثیرپذیری قطعی حرکت بیداری اسلامی جهان اسلام و خیزش‎های اسلامی ملت‎های مسلمان منطقه از انقلاب پرشور خمینی کبیر و تحت زمامت مقام معظم رهبری، خود، دلیل مهمی برای اهمیت انتخابات این دوره است.

وی ادامه داد: این اقدام، دوستان انقلاب و امام و رهبری را، خشنود و دشمنان را، مایوس خواهد کرد.

فرماندار شهرستان کردکوی ادامه داد: ملت فهیم و آگاه ایران ثابت کردند که در همه عرصه‎ها به ویژه در عرصه‎های خطر بیشتر از گذشته در صحنه هستند و بار دیگر باشکوه و عظمت برای میعاد با آرمان‎های حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر و میثاق مجدد با رهبر فرزانه انقلاب پای به عرصه قدرت و اقتدار خواهند گذاشت تا دشمنان را مایوس سازند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول