اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان:

هزینه‌های میلیاردی برخی کاندیداها شبهه‌ناک است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: هزینه‌های میلیاردی برخی از کاندیداها برای اخذ رأی بسیار شبهه‌ناک است و جای سؤال بسیار دارد.

هزینه‌های میلیاردی برخی کاندیداها شبهه‌ناک است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام محمد اسماعیل‌بیگی ظهر امروز در همایش تبیین نقش اصناف دربازار اسلامی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی از نعمت‌های خداوند است، اظهار کرد: باید به هر نحوی قدردان این نعمت باشیم چرا که این انقلاب دستاوردهای ارزشمندی در زمینه‌های علمی، اجتماعی، نظامی و ... داشته است.

وی با بیان اینکه از جمله دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی در حوزه علمی، بحث نانو و ژنتیک است، ابراز کرد: زمانی در ایران تنها وسیله نقلیه‌ای که به صورت مونتاژ در کشور تولید می‌شد، پیکان بود که قطعات آن از خارج وارد می‌شد اما امروز در بحث علمی و پزشکی به جایی رسیده‌ایم که با تولید یک سلول از کلیه و کبد می‌توانیم کلیه و کبد تولید کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: هدف دشمن از تحریم‌ها و تهدیدهای پی در پی این است که ایران را از دستیابی به مدارج علمی باز دارد.

وی در اختیار گرفتن هواپیمای فوق مدرن جاسوسی امریکا در ایران را نشانه ارتقای نظامی کشور پس از انقلاب دانست و افزود: ایران اسلامی امروز در اوج قدرت است و دشمن می‌داند که نمی‌تواند ایران را تسلیم خود کند چون ایران امروز دستاوردهایی دارد که در برخی از موارد بسیار قوی‌تر از آنها است چون می‌داند اگر وارد عمل شود ما تنگه هرمز را می‌بندیم.

اسماعیل‌بیگی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی علیه ایران، گفت: امروز دشمن علاوه بر تهدیدهای نظامی و اقتصادی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورده است که در این راستا معنویت و روحیه دینی ما را هدف قرار می‌دهد چون درصدد است تعهد مردم به نظام را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه در جامعه کنونی دشمن درصدد یارگیری از داخل ایران است، خاطرنشان کرد: در جریان فتنه 88، دشمن بسیار امیدوار شده بود اما با حضور ارزشی مردم در صحنه علیه فتنه دشمن به واقع ناامید شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس نهم نیز بیان کرد: با حضور حداکثری باید مشت محکم دیگری بر دهان ایادی استکبار بزنیم و نشان دهیم که همواره در خط امام و رهبری و نظام انقلاب اسلامی هستیم که بر این اساس انتخابات پیش رو یک امتحان است.

وی با بیان اینکه دشمن تیرهای خود را به سمت رهبری و ولایت فقیه نشانه رفته است، عنوان کرد: ملت ایران در حماسه 22 بهمن و با حمایت قاطع از رهبری و ولایت فقیه علاوه بر فراهم کردن زمینه‌های ظهور اهداف شوم دشمنان را عقیم می‌گذارند که در این راستا باید آگاهی و بینش مردم را ارتقا داد.

اسماعیل‌بیگی با تأکید بر لزوم توجه به انتخاب نماینده اصلح در انتخابات مجلس نهم، گفت: علاوه بر معیارهای علمی، سوابق مدیریتی ، محبوبیت و تبعیت از رهبری، باید بررسی کرد که نامزد مورد نظر در جریان فتنه 88 کجای کار بوده و چه موضعی اتخاذ کرده است چراکه در صورت ساکت یا بی‌طرف بودن صلاحیت نماینده شدن را ندارد.

وی با بیان اینکه خانواده نمایندگان، در صحنه بودن آنها در برنامه‌هایی چون روز قدس، خط فکری، حجاب و عفاف خانوادگی و اطرافیان وی معیارهای شایان توجهی در برگزیدن آنها محسوب می‌شود، با بیان اینکه منابع مالی نمایندگان باید مورد توجه باشد، متذکر شد: یک نماینده در طول چهار سال نمایندگی‌اش بیش از حدود 130 یا 140 میلیون حقوق دریافت می‌کند که با این وصف هزینه‌های میلیاردی برخی از کاندیداها برای اخذ رأی بسیار شبهه‌ناک است و جای سؤال بسیار دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در بخش دیگری از سخنانش به نقش اصناف در بازار اسلامی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر اشاره و ابراز کرد: در گذشته کاسب‌ها برای ورود به بازار در ابتدا درس مکاسب را نزد علما می‌آموختند اما امروز شاهد آن هستیم که این واجب کفایی در بازار بر زمین مانده است.

به گفته وی، امر به معروف و نهی از منکر یکی از بهترین شیوه‌های اصلاح جامعه است که اگر دستگاه‌ها و ادارات در ارتباط با آن پای کار بیایند خیلی جوابگو نیست اما در صورت همت مردمی و اهتمام مردم به آن، جامعه قطعاً اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول