اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دو تیم مهم لیگ برتری پیشنهاد دارم

جهانی: ناخواسته دوپینگ کردم / بهروان رفع ‌محرومیتم را پیگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت ساری گفت: بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، رفع مشکلات محرومیتم را پیگیری می‌کند.

جهانی: ناخواسته دوپینگ کردم / بهروان رفع ‌محرومیتم را پیگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، میلاد جهانی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صنعت ساری که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به علت استفاده مواد نیروزا یک سال از فعالیت ورزشی محروم شد در حال حاضر برای آمادگی بدنی خود در کنار بازیکنان تیم استقلال ساری و به همراه مربی خود، شبیر لطفی تمرین اختصاصی انجام می‌دهد تا از نظر بدنی در ادامه فعالیت ورزشی خود پس از اتمام محرومیت مشکل نداشته باشد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: پس از اینکه به ناخواسته از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از مسابقات رسمی به مدت یک سال محروم شدم در حال حاضر مشغول تمرین آمادگی بیشتر خود هستم تا پس از اتمام دوران محرومیت خود آمادگی کافی برای مسابقات داشته باشم.

جهانی افزود: در این مدت و بازگشت دوباره، فوتبال خود را مدیون زحمات غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان هستم که همچون مثل یک پدر پیگیر مشکلات من بود تا من بتوانم ثابت کنم تا در امر دوپینگ مقصر نبودم.

بازیکن فصل گذشته صنعت ساری در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر حدود شش ماه از محرومیتم سپری شده و نیمی از محرومیت باقی مانده است.

وی گفت: روند به رشد و پیشرفت خوبی در فوتبال کشور داشتم که با یک اشتباه کوچک بی‌جهت خودم را یک سال از فوتبال دور کردم.

جهانی با تقدیر از مدیران باشگاه استقلال ساری تصریح کرد: بهروان از شخصیت‌های بزرگ فوتبال کشور و استان است که با وجود وی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، مازندرانی‌ها برای برطرف کردن مشکلات خود در این فدراسیون غریبه نیستند.

وی در پایان از آمادگی خوب بدنی خود خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر از دو تیم لیگ برتر فوتبال راه آهن و صبای قم پیشنهاد دارم که با اتمام رسیدن محرومیت خود دوباره بتوانم به زندگی ورزشی خود ادامه دهم. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول