اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور روسای نواحی و مناطق

رئیس جدید دانشگاه پیام نور اردبیل معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور رؤسای نواحی و مناطق دانشگاه پیام نور رئیس جدید این دانشگاه معرفی و حکم وی اعطا شد.

رئیس جدید دانشگاه پیام نور اردبیل معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که به همین منظور و پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار شد رئیس جدید دانشگاه پیام نور  اردبیل اظهار داشت: 42 هزار و 751 نفر درس و  یک هزار و 27 مورد امتحان تستی و تشریحی در سال جاری در مدت حضورم در معاونت علمی در دانشگاه پیام نور با موفقیت برگزار شد.
افسر روحی با بیان اینکه در حوزه مدیریت دانشگاه سعی خواهم کرد از کلان‌گویی خودداری کنم، افزود: ترجیح می‌دهم از برنامه‌هایی که نمی‌تواند در دانشگاه جامه عمل پوشد خودداری کنم تا در آینده به لطیفه دانشگاهی تبدیل نشوم.
وی یکی از رویکردهای اصلی فعالیت خود را ایجاد بوفه برای دانشجویان، سالن مطالعه و آمفی‌تئاتر اعلام کرد و گفت: در جلسه رؤسای استان‌های دانشگاه پیام نور کشور این موضوع مطرح و به زودی این مکان‌ها احداث می‌شود.
این مسئول از دیجیتالی و آنلاین کردن برنامه‌های آموزشی مرکز دانشگاه پیام نور با استفاده از سه مانیتور فرودگاهی و نصب در سه سالن آموزشی دانشگاه خبر داد.
روحی ادامه داد: سامان‌ دادن به وضعیت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، تجهیز آزمایشگاه‌ها، سازماندهی کارگاه‌های آموزشی و ساماندهی محوطه دانشگاه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده ما در این حوزه است.
وی همچنین ساماندهی نیروی انسانی را یادآور شد و گفت: در نظر داریم افراد را با توجه به مهارت‌ها و تخصص‌هایشان به کارگیری کرده و توانایی افراد را در حوزه‌های مختلف با احصا و بررسی در کارهای تیمی تقویت کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم  افسر روحی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور شهر اردبیل معرفی شد.
همچنین در این مراسم حکم مسئولیت دانشگاه پیام نور واحد سرعین نیز به میرناصر میر‌باقری اعطا شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول