اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب یاس دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: حضور گسترده و چشمگیر مردم این شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، که تجلی شکوه ایمان ملت ایران بوده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است، موجب یاس دشمنان می‌شود.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب یاس دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر اظهار داشت: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات 12 اسفند و راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اراده ملی را به نمایش خواهند گذاشت و با این حرکت خط بطلانی بر تمام توهم‌ها و توطئه‌های مستکبران و استعمارگران جهان خواهند کشید.

وی تصریح کرد: مردم در یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده خود بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

امام جمعه شهرستان پلدختر با بیان اینکه مسئولان و مردم باید قدر امام و شهدا را بدانند، گفت: امام و شهدا باعث آبروی نظام و اسلام هستند.

لروند گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ الهی است که بر ملت ایران عطا شده و همه باید قدردان آن باشیم.

وی گفت: مشارکت مردم در برپایی جشن‌های دهه فجر و حضور پر صلابت آنها در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن بیش از پیش عرصه را بر دشمن تنگ می‌کند و پاسخ دندان شکنی به طراحان تحریم ایران اسلامی که مایه امید افراد در بیداری اسلامی در کشور های مختلف است، می‌دهد.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت انتقال دستاوردهای نظام اسلامی به نسل جوان است، گفت: برکات قیام امام (ره) و فداکاری یاران و اصحاب صدیق ایشان در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی دارای برکاتی بود که خداوند پس از یک هزار و 400 سال به وسیله یکی از فرزندان اهل بیت (ع) با پیروزی انقلاب، هدیه‌ای برای ملت ما فرستاد که عقل، معرفت و وجدان ما اقتضا می‌کند که این نعمت و هدیه الهی را پیش از هر چیز، به خوبی بشناسیم تا بعد بتوانیم به درستی از آن بهره‌برداری و حفاظت کنیم.

لروند تصریح کرد: ایران به برکت انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته به دستاوردها و پیشرفت‌های علمی چشمگیری دست یافته و امروز تأثیر انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان کاملاً محسوس و مشهود است، مردم کشورهای عربی و اسلامی از شعارهای انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته و برای آزادی خود از چنگال پادشاهان و دیکتاتورها تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول