اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفدهم لیگ دسته اول ایران

گربه سیاه فوتبال تبریز زیر چرخ‌های ماشین

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: هفته هفدهم لیگ دسته اول ایران این هفته پیگیری شده و تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان شیرین‌فراز کرمانشاه بوده و گسترش فولاد تبریز نیز پذیرای استیل‌آذین سمنان است.

گربه سیاه فوتبال تبریز زیر چرخ‌های ماشین
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هفته هفدهم لیگ دسته اول ایران این هفته پیگیری شده و تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان شیرین‌فراز کرمانشاه بوده و گسترش فولاد تبریز نیز پذیرای استیل‌آذین سمنان است.

هر دو بازی برای نمایندگان فوتبال تبریز حیاتی است، یکی به دنبال پس گرفتن رتبه اول خود و دیگری برای فرار از جمع تیم‌های قعر جدول تلاش می‌کنند.

مصاف ماشین‌سازی با گربه سیاه

ماشین‌سازی روز جمعه میزبان تیم شیرین فراز کرمانشاه است، شیرین فراز در چند سال اخیر گربه‌سیاه فوتبال تبریز بوده و به غیر از یک بازی که مغلوب ماشین‌سازی شده در ده بازی دیگر با  تیم‌های شهرداری، تراکتورسازی، ماشین‌سازی و گسترش فولاد از سال 86 صاحب هفت پیروزی و سه تساوی شده است که اوج کار آنها پیروزی بر تراکتورسازی در هر دو بازی رفت و برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول به سال 86 بود اما،با این همه ماشین‌سازی برای پیروزی بر این تیم  مصمم است.

شاگردان رسول خطیبی در نیم فصل دوم با بدشانسی از صدر جدول بازمانده و برای برد بر شیرین‌فراز و صعود به صدر جدول بی‌تابی می‌کند.

همچنین این بازی جنبه انتقامی برای ماشین‌سازی دارد، زیرا یکی از سه شکست سبزپوشان تبریز در دور رفت در کرمانشاه مقابل شیرین فراز رقم خورده بود.

ماشین‌سازی هفته گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان به تساوی 2 بر 2 رسیده و یک امتیاز را به مجموع امتیازات خود اضافه کرد، دیداری که اگر اشتباهات داوری نبود، حتی می‌توانست به سود ماشین‌سازی به اتمام رسد.

در حال حاضر ماشین‌سازی با 29 امتیاز تیم دوم جدول بوده و شیرین فراز با 21 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است.

بازی ماشین‌سازی با شیرین فراز جمعه 14 بهمن ساعت 14 در ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) برگزار خواهد شد.

گسترش فولاد و خاطره خوش جام حذفی

گسترش فولاد تبریز با سومین مربی خود در این فصل میزبان استیل‌آذین سمنان است.

محمدحسین ضیایی بعد از نتایج ضعیف از هدایت این تیم کنار گذاشته شده و برگی‌زر به‌عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

گسترش فولاد که هفته گذشته با شکست دو بر صفر از ایرانجوان بوشهر به رده دوازدهم سقوط کرده، امیدوار است خاطره خوش بازی مقابل استیل‌آذین در جام حذفی تکرار شود، بازی که با نتیجه سه بر صفر به سود گسترش فولاد به اتمام رسید که بهترین برد این تیم در سال 90 است البته بازی رفت دو تیم نیز با شکست چهار بر دو گسترش همراه بود که بعد از این باخت پرونده انگین فیرات سرمربی تر‌ک- آلمانی تبار این تیم نیز بسته شد.

استیل‌آذین با 16 امتیاز تیم نهم و گسترش فولاد با 14 امتیاز تیم دوازدهم است، بازی دو تیم روز پنج‌شنبه 13 بهمن در ورزشگاه تختی تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول