اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اهر:

مشارکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناکام می‌گذارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، حضور آحاد مختلف مردم پرشور به خصوص اساتید، دانشجویان و کارکنان را در راهپیمایی 22 بهمن موجب ناکامی توطئه‌های دشمنان خواند.

مشارکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناکام می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی رضایی امروز در جلسه مدیران شهرستان اهر 22 بهمن‌ماه را نماد پیروزی و اقتدار ملت و رهبری در مقابل استکبار جهانی و سرسپرده‌های داخلی آنها ارزیابی کرد.

وی افزود: اساتید، دانشجویان، فرهنگیان و کارکنان به عنوان نمایندگان قشر فرهیخته با حضور حماسی و مثال‌زدنی خود در راهپیمایی یوم‌ا‌لله 22 بهمن برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار خواهد گذاشت.

این مقام مسئول، انقلاب اسلامی را انقلاب فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های والای اسلامی ذکر کرد و تمایز انقلاب اسلامی را با سایر انقلاب‌ها را در صبغه فرهنگی و دینی آن برشمرد و اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری با وحدت و یکدلی در این راهپیمایی حضور گسترده داشته و یکبار دیگر به دنیا اعلام کنیم که ملت ایران پشت سر ولایت حافظ اهداف و آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند و تا جان در بدن دارند در تحکیم مبانی اسلامی و انقلاب تلاش خواهند کرد.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اعلام کرد: این دانشگاه همگام و همراه با امت اسلامی با آرمان‌های نظام، انقلاب و رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

وی در ادامه از تدارک برنامه‌های متنوع در این دانشگاه برای بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر جشن انقلاب اسلامی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

 رضایی افزود: همزمان با ایام‌الله دهه فجر جشن بزرگ انقلاب با شرکت اساتید، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و خانواده‌های آنها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول