اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

راهپیمایی 22 بهمن تجلی پشتیبانی مردم از آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکن به کسانی خواهد بود که حاضر نیستند عزت و سرافرازی ملت ایران را ببینند.

راهپیمایی 22 بهمن تجلی پشتیبانی مردم از آرمان‌های انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی که در جمع مسئولان و اهالی روستای "چپینی" از توابع شهرستان هشترود سخن می‌گفت، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن تجلی پشتیبانی مردم از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و مردم ایران به جهت احساس مسئولیت در قبال خون شهدا و در تبعیت از ولایت در راهپیمایی 22 بهمن امسال و پس از آن در انتخابات 12 اسفند به طور گسترده حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: ترفند دشمن برای ایجاد اختلال در روند پیشرفت کشور، آسیب زدن به اعتماد مردمی است تا از این طریق مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد.

بیگی اضافه کرد: تجربه نشان داده است که توطئه‌های دشمنان موجب هوشیاری بیشتر مردم شده و آنها در هر مقطع از تاریخ انقلاب پاسخ دندان شکنی به دشمنان داده‌اند.

دشمن به دنبال ادعای تقلب در انتخابات است

وی با بیان اینکه دشمنان ارزش رأی مردم را می‌دانند، افزود: به همین علت تلاش کردند تا در انتخابات سال 88 با طرح ادعای تقلب و برنامه‌ریزی حوادث بعد از انتخابات مانع از اثرگذاری رأی بالای مردم شوند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به بیداری اسلامی مردم مسلمان منطقه خاطرنشان کرد: پیشگامی ملت ایران در مبارزه با طاغوت به خاطر رهبری یک مرجع دینی بود و موفقیت‌های جمهوری اسلامی در سایه اصل ولایت فقیه حاصل شده است.

وی همچنین ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را نشانه عجز نظام سلطه در رویارویی با پیشرفت‌های جمهوری اسلامی دانست و گفت: نظام سلطه نمی‌خواست انقلاب اسلامی الهام‌بخش و حرکت‌آفرین باشد و در طول 33 سال بعد از پیروزی این انقلاب از هیچ کاری برای انزوای آن فروگذار نکرد.

بیگی تصریح کرد: با وجود این تلاش‌ها امروز نه تنها خدشه‌ای به عظمت انقلاب اسلامی وارد نشده بلکه دنیا به حقانیت آن گواهی داده و این انقلاب منشأ حرکت‌های بیداری در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها نتوانسته وقفه‌ای در حرکت توفنده ملت ایران ایجاد کند اظهار داشت: آمریکا از تحریم‌های بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی به تحریم‌های فلج‌کننده و کشنده تعبیر می‌کرد لکن امروز زندگی مردم ایران با روال منطقی ادامه دارد و کشور نیز روند پیشرفت و توسعه خود را با شتاب طی می‌کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها موجب کاهش فاصله طبقاتی شده گفت: استمرار اجرای این قانون نیازمند همراهی و مشارکت مردم است و همین اعتماد مردمی است که پشتوانه دولت در انجام کارهای بزرگ بوده است.

دولت دغدغه‌ای به جز گشایش در زندگی مردم ندارد

وی با بیان اینکه دولت دغدغه‌ای به جز گشایش در زندگی مردم ندارد، افزود: تمام تلاش دولت به رفع مشکلات مردم معطوف شده و تمام نقاط کشور و قاطبه مردم ایران در دایره توجه دولت قرار گرفته‌اند.

بیگی با اشاره به تلاش برخی از افراد برای تخریب دولت خاطرنشان کرد: اعتماد مردم به دولت خدشه‌ناپذیر است چرا که مردم می‌دانند دولت به هیچ وجه برخلاف مصالح آنها عمل نمی‌کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی برای افتتاح چند طرح عمرانی روز پنجشنبه به شهرستان هشترود سفر کرده بود.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول